AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Via amerikanske filmer er det tilsynelatende normalt å date flere samtidig. Hvordan er dette i norsk kultur? Innafor? Feks å dra på middag med flere forskjellige. Ok hvis det stopper der? Ok å ligge med to eller flere forskjellige, så lenge det ikke er avtalt noe forpliktende mellom en selv og noen av datene? Anonymkode: b3ccd...9df
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Her er det nok veldig forskjellige meninger. Jeg vet at mange dater flere om gangen i alle fall, men kanskje begrenser det når de har hatt sex. Men det er ikke alle som gjør det heller. Selv kunne jeg aldri tenke meg å date mer enn en om gangen. Anonymkode: 506cc...fbc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Folk gjør ulike ting, men jeg har inntrykk av at de fleste foretrekker å ikke være en av mange. Jeg hadde ikke giddet å date en som datet andre samtidig, ei heller er det aktuelt for meg å date flere samtidig. Det nærmeste jeg har kommet er vel å avtale flere første-dater på en uke. Men om jeg skulle på date nr 3 med en fyr ville jeg da kuttet ut å treffe andre. Anonymkode: e8f7f...602
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Uskyldige dater går fint med flere? Men ikke sex med mer enn en, det blir feil i mine øyne. Anonymkode: 37911...551
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Jeg dater i perioder og avstår helt i perioder, så når jeg først dater har det hendt at det blir flere første-dater paralelt. Hvis en av fyrene er veldig interessante mister jeg liksom interessen for den andre, så å date flere over tid virker ikke veldig aktuelt. Rent moralsk hadde jeg nok satt grensen ved sex. Anonymkode: 2aeb0...907
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Dater bare en av gangen, det vil si, har jeg en avtale med ei jente så legger jeg ikke planer med en annen. Hadde aldri følt jeg ga noen en reel sjanse dersom jeg datet flere samtidig. Det er vanskelig å se verdien til en enkelt person når man holder på med flere og, så et valg ville blitt tatt på et overfladisk grunnlag. Anonymkode: 8471a...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå