AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Venninna mi ble 19 i forrige helg. Hun presterte med å feire med én venninne og en mann på 37 år + noen kompiser av han.... Jeg ble skikkelig overrasket... Ikke at det har noe med meg og gjøre, men jeg er glad i henne og syns det var sværtsært... Hva tenker dere om så unge jenter som fester med så mye eldremenn? Anonymkode: 49536...76e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Jeg tenker: ok. Anonymkode: e7809...96d
Salka Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Hadde de rømt fra gamlehjemmet de eller? Håper hun ringte politiet sånn at de kom trygt tilbake til hjemmet! 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Umodne menn tenker jeg. Sikkert nysingle og i panikkalferrn. De er jo snart 40 åt. Anonymkode: df934...d44 3
Blålys Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi ble 19 i forrige helg. Hun presterte med å feire med én venninne og en mann på 37 år + noen kompiser av han.... Jeg ble skikkelig overrasket... Ikke at det har noe med meg og gjøre, men jeg er glad i henne og syns det var sværtsært... Hva tenker dere om så unge jenter som fester med så mye eldremenn? Anonymkode: 49536...76e Jentene bør være gamle nok til å forstå at gratis lunch finnes ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om så unge jenter som fester med så mye eldremenn? Anonymkode: 49536...76e Innafor! De vil ha ung pute, hun vil tro på julenissen. Anonymkode: 50c54...e85
Maleficenta Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi ble 19 i forrige helg. Hun presterte med å feire med én venninne og en mann på 37 år + noen kompiser av han.... Jeg ble skikkelig overrasket... Ikke at det har noe med meg og gjøre, men jeg er glad i henne og syns det var sværtsært... Hva tenker dere om så unge jenter som fester med så mye eldremenn? Anonymkode: 49536...76e Eww. Gamle griser som prøver å få ungjenter til sengs detta. Nasty
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Kom igjen. Du vet hvordan en slik tråd utvikler seg på et forum som KG. I bunn og grunn har du startet et latterliggjøringsprosjekt mot venninnen din. Jeg tenker at det hvertfall er fint at hun hadde den ene venninnen sin tilstede. Hun er voksen og kan ta sine egne valg. Muligens er de ikke de beste, men det er også en del av det å bli eldre. Anonymkode: 46408...a0e 1
Maleficenta Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom igjen. Du vet hvordan en slik tråd utvikler seg på et forum som KG. I bunn og grunn har du startet et latterliggjøringsprosjekt mot venninnen din. Jeg tenker at det hvertfall er fint at hun hadde den ene venninnen sin tilstede. Hun er voksen og kan ta sine egne valg. Muligens er de ikke de beste, men det er også en del av det å bli eldre. Anonymkode: 46408...a0e Hun er voksen? 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå