AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Har funne ut ( tror jeg ) at jeg har Bakteriell vaginose, pga vond , ekkel lukt nedentil ( bare den uken jeg har el ) det er den uken jeg kjenner luktet. Spørsmålet mitt er: kan dette være grunnen til at jeg ikkje er blitt gravid? Har bestilt noe stikkpiller hos apoteket som skal brukes i 7 dager.. Noen som har hatt Bakteriell vaginose da dere prøvde å bli gravide? Fikk dere det til eller gikk det etter dere "hadde behandlet det". Håper dette er grunnen til at jeg ikke er blitt gravid til nå. Og at det lyser 2 streker på testen neste måned når klimaet der nede er bra igjen! noen med erfaring ? Anonymkode: 3da7d...132
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Her står det at BV ikke skal ha noe å si for om du blir gravid eller ikke http://forum.doktoronline.no/topic/352752-prøver-å-bli-gravide-med-gjentatte-infeksjoner/ Men det kan øke faren for spontanabort eller for tidlig fødsel om man har BV under svangerskapet. Anonymkode: 14391...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå