Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Noen som vet hvem som utfører tatovering i Trondheim og hvem som er best?
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Jeg fant denne da jeg surfet litt rundt. Noen som vet noe om dem?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Selv ble jeg veldig godt fornøyd med tattooworld i Trondheim.
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Selv ble jeg veldig godt fornøyd med tattooworld i Trondheim. Hvor ligger den?
Gjest Respect Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Ligger ikke den ved Ravnkloa mon tro..?
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Purple pain er flinke de. Har du erfaringer derfra, Tina?
Gjest Moonshadow Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Ja. Jeg bruker de fordi jeg får prosent der. En kompis av pappa kjenner han som driver det. Jeg er veldig fornøyd med de. Har både tatovert og pircet både på tatoworld og purple pain. Er mest fornøyd med PP.
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Har tatovert meg til Erik, men han har sluttet. Har piercet meg på Tatto World , og er fornøyd både med service, pris og resultat. Purple Rain (er det den på Heimdal?) har jeg ikke prøvd, men har hørt andre som er veldig fornøyd. Hva med å stikke innom begge plassene og se hvor du trives best?
Gjest Moonshadow Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 Purple Rain (er det den på Heimdal?) quote] Purple Pain ligger på Heimdal ja :-)
Dina Skrevet 9. desember 2004 #11 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har både piercet navlen, og tatovert meg på Tattooworld i Ravnkloa, veldig godt fornøyd!
Gjest MrsL Skrevet 9. desember 2004 #12 Skrevet 9. desember 2004 Ja. Jeg bruker de fordi jeg får prosent der. En kompis av pappa kjenner han som driver det. Jeg er veldig fornøyd med de. Har både tatovert og pircet både på tatoworld og purple pain. Er mest fornøyd med PP. Ok, da skal vi stikke innom å se der etter jul. Mannen skal nemlig få tatovering i julegave
*tine* Skrevet 9. desember 2004 #13 Skrevet 9. desember 2004 Mannen skal nemlig få tatovering i julegave AH! Det var en god ide! Mannen har snakket om ny tattis lenge, men ikke fått rota seg til det enda.. Kanskje jeg kan hjelpe da!!! Takk skal du har, MrsL ! tine
Gjest MrsL Skrevet 9. desember 2004 #14 Skrevet 9. desember 2004 AH! Det var en god ide! Mannen har snakket om ny tattis lenge, men ikke fått rota seg til det enda.. Kanskje jeg kan hjelpe da!!! Takk skal du har, MrsL ! tine Vær så god :-) Min mann har ikke tatoo, menjeg har, og etter vår bryllupsreise til København fikk han lyst på han også
*tine* Skrevet 9. desember 2004 #15 Skrevet 9. desember 2004 Vær så god :-) Min mann har ikke tatoo, menjeg har, og etter vår bryllupsreise til København fikk han lyst på han også Kjøper du gavekort på tattissjappa da eller?
Gjest MrsL Skrevet 9. desember 2004 #16 Skrevet 9. desember 2004 Nei, hadde ikke tenkt det. lar han få muligheten til å trekke seg og heller bruke pengen på noe annet om han vil det. Jeg skal printe ut ett bilde av juksetatooen han tok i København og legge pengene ved det. Men det er greit å forhøre seg litt om hvem som gjør ordentlig arbeid i byen.
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #17 Skrevet 10. desember 2004 Har tatovert meg til Erik' date=' men han har sluttet. Har piercet meg på Tatto World , og er fornøyd både med service, pris og resultat. Purple Rain (er det den på Heimdal?) har jeg ikke prøvd, men har hørt andre som er veldig fornøyd. Hva med å stikke innom begge plassene og se hvor du trives best?[/quote'] Har Eric sluttet? Han var kjempeflink!
Gjest Moonshadow Skrevet 10. desember 2004 #18 Skrevet 10. desember 2004 Eric ble jaget utav byen avHells han. Han måtte slutte.
Gjest MrsL Skrevet 10. desember 2004 #19 Skrevet 10. desember 2004 Eric ble jaget utav byen avHells han. Han måtte slutte. :o ???
Gjest Moonshadow Skrevet 10. desember 2004 #20 Skrevet 10. desember 2004 Var noe om at de skulle være de eneste her som tatoverte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå