Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som utfører tatovering i Trondheim og hvem som er best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Selv ble jeg veldig godt fornøyd med tattooworld i Trondheim.

Skrevet
Selv ble jeg veldig godt fornøyd med tattooworld i Trondheim.

Hvor ligger den?

Gjest Respect
Skrevet

Ligger ikke den ved Ravnkloa mon tro..?

Skrevet
Purple pain er flinke de.

Har du erfaringer derfra, Tina?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ja. Jeg bruker de fordi jeg får prosent der. En kompis av pappa kjenner han som driver det. Jeg er veldig fornøyd med de. Har både tatovert og pircet både på tatoworld og purple pain. Er mest fornøyd med PP.

Skrevet

Har tatovert meg til Erik, men han har sluttet. Har piercet meg på Tatto World , og er fornøyd både med service, pris og resultat. Purple Rain (er det den på Heimdal?) har jeg ikke prøvd, men har hørt andre som er veldig fornøyd. Hva med å stikke innom begge plassene og se hvor du trives best?

Gjest Moonshadow
Skrevet
Purple Rain (er det den på Heimdal?) quote]

Purple Pain ligger på Heimdal ja :-)

Skrevet

Jeg har både piercet navlen, og tatovert meg på Tattooworld i Ravnkloa, veldig godt fornøyd! :kul:

Skrevet
Ja. Jeg bruker de fordi jeg får prosent der. En kompis av pappa kjenner han som driver det. Jeg er veldig fornøyd med de. Har både tatovert og pircet både på tatoworld og purple pain. Er mest fornøyd med PP.

Ok, da skal vi stikke innom å se der etter jul.

Mannen skal nemlig få tatovering i julegave :wink:

Skrevet

Mannen skal nemlig få tatovering i julegave :wink:

AH! Det var en god ide!

Mannen har snakket om ny tattis lenge, men ikke fått rota seg til det enda.. Kanskje jeg kan hjelpe da!!!

Takk skal du har, MrsL !

tine

Skrevet

AH! Det var en god ide!

Mannen har snakket om ny tattis lenge, men ikke fått rota seg til det enda.. Kanskje jeg kan hjelpe da!!!

Takk skal du har, MrsL !

tine

Vær så god :-)

Min mann har ikke tatoo, menjeg har, og etter vår bryllupsreise til København fikk han lyst på han også :wink:

Skrevet

Vær så god :-)

Min mann har ikke tatoo, menjeg har, og etter vår bryllupsreise til København fikk han lyst på han også :wink:

Kjøper du gavekort på tattissjappa da eller?

Skrevet

Nei, hadde ikke tenkt det. lar han få muligheten til å trekke seg og heller bruke pengen på noe annet om han vil det. Jeg skal printe ut ett bilde av juksetatooen :sjarmor: han tok i København og legge pengene ved det.

Men det er greit å forhøre seg litt om hvem som gjør ordentlig arbeid i byen.

Skrevet
Har tatovert meg til Erik' date=' men han har sluttet. Har piercet meg på Tatto World , og er fornøyd både med service, pris og resultat. Purple Rain (er det den på Heimdal?) har jeg ikke prøvd, men har hørt andre som er veldig fornøyd. Hva med å stikke innom begge plassene og se hvor du trives best?[/quote']

Har Eric sluttet? Han var kjempeflink!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Eric ble jaget utav byen avHells han. Han måtte slutte.

Skrevet
Eric ble jaget utav byen avHells han. Han måtte slutte.

:o ???

Gjest Moonshadow
Skrevet

Var noe om at de skulle være de eneste her som tatoverte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...