Gå til innhold

Rar tv-smak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser trådene her inne og lurer på - er det ingen som liker noe bra eller interessant? Mest ukeblad- tv om man dømmer etter trådtitlene.

Er det bare jeg som ser på Hvem tror du at du er, Stemmene i hodet, Joanna Lumley i Japan, Bache og Gokstad i Indokina?

Stemmene i hodet er en helt fantastisk bra serie, veldig interessant, lærerik og rørende - anbefales veldig!

Anonymkode: d05ff...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som ser på noe av dette?

Hva med Leo Ajkic (usikker på hvordan ha n skriver det) og serien om flyktninger? Den skal jeg se, har ikke rukket å følge med.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser trådene her inne og lurer på - er det ingen som liker noe bra eller interessant? Mest ukeblad- tv om man dømmer etter trådtitlene.

Er det bare jeg som ser på Hvem tror du at du er, Stemmene i hodet, Joanna Lumley i Japan, Bache og Gokstad i Indokina?

Stemmene i hodet er en helt fantastisk bra serie, veldig interessant, lærerik og rørende - anbefales veldig!

Joda, og det regner jeg med gjelder de fleste her.

Selv har jeg sjekket ut noen av seriene du nevner, og bruker generelt mye tid på "tyngre" filmer og bøker. Spessielt filmer.

Jeg syns det er deilig å ha en dag i uken hvor jeg kan se en episode med reality, slippe å analysere eller følge konstant med. Det ligger jo en underholdning i det, og den trenger ikke å være fordummende. Reality er jo også sosiale eksperimenter. 

Anbefal gjerne en kul serie! :) Hvis du ønsker å diskutere noen av seriene du nevner er det bare å lage et emne om den.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke tv. Hører på radio eller leser en bok isteden.  

Anonymkode: 5ce5e...bdb

Skrevet

Jeg ser på Lars Monsen,hvis det teller?

Anonymkode: 5cb30...505

Skrevet

Jeg ser det samme som deg, TS. Ser det meste av dokumentarer som legges ut på f.eks, NRK. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser de uthevede seriene og synes det er veldig gøy. Men dette betegnes vel som kortere serier, så det kvalifiserer ikke til å skrives i "Sist sette tv-serie" og lignende, selv om jeg har gjort det av og til. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på Lars Monsen,hvis det teller?

Anonymkode: 5cb30...505

Ja! Jeg og!

Skrevet
9 timer siden, sofie777 skrev:

Ser de uthevede seriene og synes det er veldig gøy. Men dette betegnes vel som kortere serier, så det kvalifiserer ikke til å skrives i "Sist sette tv-serie" og lignende, selv om jeg har gjort det av og til. 

Neida, men når jeg så på trådene på første side virker det som det er Farmen og Ungkaren og sånt det går i.  

Skrevet

jeg ser på flere serier som det ikke er laget tråder om. stemmene i hodet, flukt, hva feiler det deg, innafor bl.a. det er jo bare å lage tråder om andre programmer så skal du se at det er flere som ser på det :)

Skrevet

Ser både på Joanna Lumley, Gokstad i Indokina, Hvem tror du at du er, Eides språksjov, Tid for å leve, Urix, Kunnskapskanalen, osv. Så selv om jeg av og til kommenterer i Firestjerners middag og Farmen, så betyr ikke det at jeg ikke ser på andre programmer.

• Liker 2
Skrevet

Tror nok kanskje at reality og lettere "ukeblad-serier" er lettere å diskutere fordi de i større grad gir rom for synsing og personlige meninger (pluss drama da). Det handler mer om person enn om tema i disse og de går over flere sesonger i tillegg. De andre seriene du nevner er stort sett faktaprogrammer og dokumentarer, så i den grad folk poster om disse blir det kort "liker eller liker ikke" svar. Det er liksom ikke noe særlig å diskutere.

Jeg ser litt av begge deler, men etter å ha sett en faktaserie eller dokumentar, så gjør jeg kanskje noen søk om jeg vil ha mer informasjon, men føler ikke at det er noe jeg behøver å diskutere med andre. Kansje anbefaler jeg eller snakker om det med familie og venner, men ikke noe som ender opp i en lengre diskusjon. Og så snart serien eller programmet er ferdig, så går livet videre, med mer kunnskap.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke se på tv.

Anonymkode: 0cf0d...60f

Skrevet (endret)

Jeg elsker så kalt søppeltv og jeg elsker dokumentarer og/eller vitenskapsprogram. underholdning kan være så mangt. 

Endret av verpesyk
Skrevet (endret)
På ‎01‎.‎02‎.‎2017 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Du er på et kvinneforum. Hva venter du? Heftige debatter om hard naturvitenskap?

Endret av Jus sanguinis
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det nok.

Vi får se hva som skjer.

Men men.

Anonymkode: 0cf0d...60f

Skrevet

Bryr meg ikke noe om TV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...