Gå til innhold

Disse våtserviettene fra JIF

lidia

Anbefalte innlegg

Har nå altså kjøpt disse, og skulle gå igang med å vaske gulvet. Jeg har den gamle typen JIF mop, og hva ser jeg, jo disse serviette passer jo ikke til den ! De er ikke breie nok til å feste i hullene..veldig bra. Ikke står det noe sted på pakka heller. Dessuten fikk jeg bare vasket halve stuegulvet med den, og vi har ikke akkurat stor stue. Har dere samme erfaringer, eller er det bare jeg som har kommet ut av trening? Eh, ja det er en stund siden jeg har vært flink, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skikkelig dårlige saker spør du meg!!!!! Den funka på like stort område som det vises på reklamen - 1 kvadratmeter - så var den tørr. I tilegg ble det et rart belegg på gulvet så jeg måtte ut med den gode gammeldagse gulvfilla alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidia: brettet du ut den flappen som er på hver side av våtmoppen - denne skal brettes ut og rundt moppestativet (hodet) og dyttes ned i hullene. Dersom våtmoppen er for smal til dette - må det være en sabla brei moppestav du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg gjorde vel kanskje ikke det, nei.. :oops:

Kunne egentlig tenke meg at jeg gjorde noe feil. Det jeg gjorde var bare å ta opp en klut legge den på moppen, og da fik jeg den ikke rundt til å passe i hullene. Men når du sier på sideneer det en sånn flipp på kortsidene eller på langsidene? Jeg får vel prøve igjen etterpå da og se, men jeg synes allikevel at en klut holder til et veldig lite område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter disse serviettenen ok?

Kjøpte spray & mopp på flaske, og det lukter gammel mann når jeg har vasket... Så den gikk rett i dunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...