AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Skal brukes av meg (mor) og datter i tenårene. Helst bør den ikke koste særlig over 1500-2000, for vi vet jo ikke om vi vil trives med det som hobby Har sett litt på de billige som er på coop obs, kan de være noe? Hovedsaklig tenker vi å sy hobbyting i bomullsstoff, putetrekk og hobbyting, redesign av klær etc. (PS. Jeg har sydd en eneste gang på symaskin i hele mitt liv. Det aller viktigste er dermed at den er brukervennlig.) Anonymkode: 0c033...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Med det formålet så ser du enten etter billig maskin på finn, en brukt maskin i en symaskinbutikk, eller Coop Obs sine. Sistnevnte er der nå 20 eller 30 % rabatt på denne uka. Singer har allit vært et godt merke. Flere som har billigmaskinene fra Obsen er fornøyde med dem. Min Husquerna til flere tusen er jegnikke fornøyd med. Så her er det snakk om smak og behag, samt bruk. Syr du skinn ogg tykke harde stoffer med en maskin der motoren ikke takler dette, så er maskinen ødelagt. Det er som å kjøre bil i 80 km/t på andre gir. Så hva du tenker bruker maskinen til, bør du tenke over i forkant. Anonymkode: 50e99...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Del Skrevet 15. mars 2017 3 timer siden, Hei_og_Hopp skrev: Jeg kjøpte min første symaskin på jula. Fikk denne anbefalt av svigemor som er skredder med god erfaring blant symaskiner. Da jeg aaaldri har sydd noe med symaskin før, var denne overraskende enkel å håndtere. God bruksanvisning også!http://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholding/klesvask-og-stell/klespleie/symaskiner/symaskin-809041/ Tusen takk for tips! Det er slike de selger på Coop obs innimellom også. Anonymkode: 0c033...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå