Nilla Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Hei dere! Vi holder på å vurdere ulike menyforslag til bryllupet vårt. Et av forslagene er hvitløksspekket indrefilet. Noen av dere som har smakt det? Hørtes så godt ut! Forslag til tilbehør? Dersom dere har smakt det, (kanskje banalt spørsmål...), ble det hvitløksånde av alle da? Slik at det oste hvitløk av middagsgjestene når kaffegjestene kom? PS:Har lagt ut dette innlegget både her og under bryllup med vilje. I tilfelle noen lurer på om Nilla er blitt litt...
Scheherazade Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Skal dere ha kokk/bestille mat, eller lage selv? Tenker på innflytelse på hvitløksmengde..
Nilla Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2004 Vi leier kokk som kommer og "koker" på kjøkkenet der vi skal ha feiringen. Vi har en veldig god samtale med han, han er kjempegrei! (Har ikke tenkt over at vi faktisk kan si noe om hvor mye hvitløk vi vil ha i...)
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har ikke smakt det, men ble litt skeptisk. Indrefilet må jo for all del ikke gjennomstekes, og har kort steketid. Blir det ikke bare masse rå hvitløk inne i kjøttet? Jeg ville ihvertfall prøvesmakt det.
Nilla Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2004 Ja, det blir nok så vi må¨prøvesmake. Antar at siden kokken kan sin kunst så vil det ikke bli mye rå løk inne i kjøttet. Han er en virkelig god kokk! Men, jeg har ikke smakt det sjøl ennå, så jeg kan ikke si noe fra eller til egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå