AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg synes ingenting om mennesker som legger ut bilder av andre på sosiale medier uten de sitt samtykke. Hvert fall ikke når det er stygge sovebilder det er snakk om Jeg har kranglet med samboeren min og jeg har bodd noen dager hos en venninne. Jeg trengte en pause. Istad lå jeg sov på sofaen. Jeg ser ikke ut som sleeping beauty når jeg sover. Tvert imot. Jeg sover ofte med munnen åpen og halve ansiktet most ned i puten. Jeg våknet opp til en melding fra en kompis "bahahaha " jeg skjønte ingenting. Da hadde hun tatt bilde av meg og sendt til flere på snapchat! Jeg så ikke ut på bilde. Jeg sa det der liker jeg svært dårlig. Hun sa jeg ikke måtte være så seriøs og det er jo morsomt. Ja, kjempe morsomt! Jeg skulle gjerne likt å sett hvordan hun hadde reagert hvis jeg la ut et græl stygt bilde av henne på snapchat. Arg! Er jeg hårsår eller har jeg rett til å reagere? Anonymkode: cc978...703 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Nei, du har rett i å reagere. Si at du ikke synes noe om det, og at hun skal ikke gjøre det igjen, uavhengig av om hun selv synes det er morsomt. Da kan hun heller ta morsomme bilder av seg selv. Anonymkode: c6a74...ff1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Ja du har all rett til å reagere. Det der er bare skikkelig dårlig gjort av henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Del Skrevet 1. februar 2017 Før man gjør dette må man vite at vedkommende synes det er greit. Man kan ikke gjøre dette og satse på at vedkommende tar det med et smil. Jeg ville heller ikke ha likt det, og jeg forstår godt at du reagerer. Anonymkode: f611a...3a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 Du går gjennom en vanskelig periode, søker trøst hos henne og hun invaderer privatlivet ditt med å ta sovebilder. Det er ikke greit enten du ser bra ut på bildene eller ikke, og du er i din fulle rett til å reagere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. februar 2017 #6 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. februar 2017 #7 Del Skrevet 1. februar 2017 Fy faen, hva er det med folk !?!! Du har all grunn til å reagere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. februar 2017 #8 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg hadde blitt dritforbanna selv! Sånt gjør man bare ikke. Skikkelig råttent gjort av venninnen din ts. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg hadde bitt dritforbanna og så hadde jeg tatt hevn. Anonymkode: a5078...2a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #10 Del Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bitt dritforbanna og så hadde jeg tatt hevn. Anonymkode: a5078...2a6 Nesten så vil ta bilde plutselig mens hun spiser (ingen ser bra når de blir tatt bilde av når de spiser) eller når hun nettopp har våknet å sendt til alle på snapchat, men tror ikke jeg gidder. Ts Anonymkode: cc978...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #11 Del Skrevet 1. februar 2017 Fnis..småslemt men veldig morsomtAnonymkode: c255c...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. februar 2017 #12 Del Skrevet 1. februar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fnis..småslemt men veldig morsomt Anonymkode: c255c...551 Hvorfor er det morsomt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 1. februar 2017 #13 Del Skrevet 1. februar 2017 3 timer siden, Sirah skrev: Ja du har all rett til å reagere. Det der er bare skikkelig dårlig gjort av henne. Så absolutt enig, og det er bare skikkelig dårlig gjort, men faktisk ulovlig også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #14 Del Skrevet 1. februar 2017 Synes du er veldig hårsår. Trodde ut fra overskriften at jeg skulle lese at du var naken på bildet eller noe sånt. Uansett, nå har du sagt at du ikke liker det så da gjør hun det nok ikke igjen la det ligge nå. Anonymkode: f2dc4...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #15 Del Skrevet 1. februar 2017 Huff, det hadde jeg kun godtatt om det ble sendt til broren min eller noe. Om det bare ble sendt til en liten håndfull med folk du kjenner hadde jeg sagt ifra at det var dårlig gjort og så latt det gå. Er ei som la ut et helt forferdelig bilde av meg (som alle skrev "LOL" og "fy faen" under) på facebook og slettet meg da jeg ba hun om å slette det, slik at jeg ikke fikk, og enda ikke har fått rapportert bilde. Hun er IKKE en venninne lenger for å si det sånn. Anonymkode: 10f72...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #16 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg syns det som er verst her er ikke at hun tok og delte bildet, men når du fortalte henne at du ikke syns det var OK så gadd hun ikke engang innrømme at det var lite gjennomtenkt, og i det minste sagt unnskyld. Det sier en del om hva slags venninne du har der. Anonymkode: 89cf0...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2. februar 2017 #17 Del Skrevet 2. februar 2017 Nei, det er ikke greit, og jeg ville vel kanskje revurdert hele vennskapet når hun ikke kan respektere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #18 Del Skrevet 2. februar 2017 På 1.2.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev: Jeg synes ingenting om mennesker som legger ut bilder av andre på sosiale medier uten de sitt samtykke. Hvert fall ikke når det er stygge sovebilder det er snakk om Jeg har kranglet med samboeren min og jeg har bodd noen dager hos en venninne. Jeg trengte en pause. Istad lå jeg sov på sofaen. Jeg ser ikke ut som sleeping beauty når jeg sover. Tvert imot. Jeg sover ofte med munnen åpen og halve ansiktet most ned i puten. Jeg våknet opp til en melding fra en kompis "bahahaha " jeg skjønte ingenting. Da hadde hun tatt bilde av meg og sendt til flere på snapchat! Jeg så ikke ut på bilde. Jeg sa det der liker jeg svært dårlig. Hun sa jeg ikke måtte være så seriøs og det er jo morsomt. Ja, kjempe morsomt! Jeg skulle gjerne likt å sett hvordan hun hadde reagert hvis jeg la ut et græl stygt bilde av henne på snapchat. Arg! Er jeg hårsår eller har jeg rett til å reagere? Anonymkode: cc978...703 Det er ikke lov. Anonymkode: 99fd8...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #19 Del Skrevet 2. februar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det som er verst her er ikke at hun tok og delte bildet, men når du fortalte henne at du ikke syns det var OK så gadd hun ikke engang innrømme at det var lite gjennomtenkt, og i det minste sagt unnskyld. Det sier en del om hva slags venninne du har der. Anonymkode: 89cf0...c41 Ja, jeg er helt enig med deg om venninnen til ts. Det er slemt også. Det går jo bare ut over henne selv. Man skal ha tillatelse av den som blir tatt bilde av til å ta bilde i det hele tatt. Noe så lite gjennomtenkt. Anonymkode: 99fd8...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå