AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hei. Jeg skrev en tråd her for noen minutter siden men den ble dessverre stengt. Tråden het ''Deprimert, orker ikke mer.. trenger hjelp!''. Jeg trenger svar på hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 12f9b...02f
Gjest GoldenLioness Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Den ble nok stengt for en grunn....
Gjest Vevila Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Ta kontakt med lege/legevakt/ambulant team.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skrev en tråd her for noen minutter siden men den ble dessverre stengt. Tråden het ''Deprimert, orker ikke mer.. trenger hjelp!''. Jeg trenger svar på hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 12f9b...02f Denne boken som kan leses gratis på Nasjonalbibliotekets sider har hjulpet mange. Link her http://www.nb.no/nbsok/nb/f9b1aee1fd2c521c5ee615dcafdceb93?index=1#0 Forfatteren Ingvard Wilhelmsen har hjulpet mange mennesker med depresjon og angst. Det er en bok som du kan bruke til egenterapi av depresjon og forskjellige typer angst.. Boken skal både leses og man skal gjøre oppgaver/øvelser som står beskrevet i boken. Ta gjerne kontakt med fastlege eller legevakt dersom du trenger hurtig hjelp. Lykke til! Anonymkode: 928c9...260
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Kan du poste innlegget ditt i underforum psykiatri på Doktoronline.no? Om du skriver til NHD (Psykiater Nils Håvard Dahl) i overskriften, så kan du få svar fra han i tillegg til råd fra brukerne der. Link http://forum.doktoronline.no/forum/7-psykiatri/ Det er gratis å skrive på Doktoronline.no, men man må registrere seg først (det er anonymt). Anonymkode: 928c9...260
ninuska_ Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Kjære trådstarter, Jeg henviser til tidligere stengemelding og stenger denne tråden nå. Tråden er også ryddet for brukerdebatt og krenkende utsagn. Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege eller psykolog for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 Kirkens SOS: 22 40 00 40 ninuska_, adm
Anbefalte innlegg