AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Har praksis igjennom studiet. Hadde fri på fredag, lørdag, og søndag. På mandag ble jeg forsinket pga signalfeilen på kollektivtransporten i Oslo, og måtte da ringe og si jeg ble forsinket.. Syntes det er flaut å komme for sent, uansett grunn. Hadde fri igjen i går, i tirsdag, pga min turnus er tilpasset min veileders turnus. I dag våknet jeg med sterk migrene. Jeg har slitt med "barnemigrene" i mange år, verst i tenårene, men trodde jeg hadde hovedsakelig vokst det av meg. Får kanskje 2-4 anfall i året maks. Våknet i dag 0600 med migreneanfall: blir ekstremt lys og lydsky og får smerter i kroppen og blir veldig kvalm/kaster opp. Klokken 07 ringte jeg praksisplassen og sa ifra at jeg ikke hadde mulighet til å komme pga migrene. Våknet kl 1300 og var helt fin.. føler meg utrolig teit som har hatt 4 dager fri de siste 5 dagene, og brått ringer og er "syk" en dag til Er redd for å bli sett på som en unnasluntrer, at de tror jeg har vært på fylla i går og var bakfull i dag osv... Bør jeg utbrodere noe videre til praksisveileder i morgen? Anonymkode: c8f9e...237
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Det er bare du som tenker slik. Alle hqr lov å være syke, og man kan ikke planlegge når. Det var bare tilfeldig at du ble det etter et par dager fri. Anonymkode: cee71...f6a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Sannsynligvis tenker de ikke noe over det. Anonymkode: b097b...b3b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 For å være helt ærlig så hadde jeg tenkt mitt. Men sånt skjer. Det var jo ikke din feil i det hele tatt. Anonymkode: a872b...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå