Gå til innhold

Redd for at det ser ut som jeg aktivt sluntrer unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har praksis igjennom studiet. Hadde fri på fredag, lørdag, og søndag. På mandag ble jeg forsinket pga signalfeilen på kollektivtransporten i Oslo, og måtte da ringe og si jeg ble forsinket.. Syntes det er flaut å komme for sent, uansett grunn. Hadde fri igjen i går, i tirsdag, pga min turnus er tilpasset min veileders turnus.

I dag våknet jeg med sterk migrene. Jeg har slitt med "barnemigrene" i mange år, verst i tenårene, men trodde jeg hadde hovedsakelig vokst det av meg. Får kanskje 2-4 anfall i året maks. Våknet i dag 0600 med migreneanfall: blir ekstremt lys og lydsky og får smerter i kroppen og blir veldig kvalm/kaster opp. Klokken 07 ringte jeg praksisplassen og sa ifra at jeg ikke hadde mulighet til å komme pga migrene. 

Våknet kl 1300 og var helt fin.. føler meg utrolig teit som har hatt 4 dager fri de siste 5 dagene, og brått ringer og er "syk" en dag til :tristbla: Er redd for å bli sett på som en unnasluntrer, at de tror jeg har vært på fylla i går og var bakfull i dag osv...

Bør jeg utbrodere noe videre til praksisveileder i morgen? 

Anonymkode: c8f9e...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare du som tenker slik. 

Alle hqr lov å være syke, og man kan ikke planlegge når. Det var bare tilfeldig at du ble det etter et par dager fri. 

Anonymkode: cee71...f6a

Skrevet

Sannsynligvis tenker de ikke noe over det.

Anonymkode: b097b...b3b

Skrevet

For å være helt ærlig så hadde jeg tenkt mitt. Men sånt skjer. Det var jo ikke din feil i det hele tatt.

Anonymkode: a872b...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...