Gå til innhold

Er jeg gal?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble gravid. Tidlig i svangerskapet ble jeg testet for klamydia. Hadde ikke, ergo barnefar hadde ikke. Etter jeg fødte hadde han et utslett, dro til legen og tok prøve. Var sikkert ingenting sa legen. Dager senere begynte jeg å få utbrudd som ble vondere og vondere, klarte ikke bevege meg, vanskelig også mtp nyfødt baby. Han hjalp ikke. Får så beskjed om at jeg har fått herpes( må også legge til, men hånden på hjertet, at jeg aldri har hatt en sykdom før!!) ikke type som debuterte tidlig.. Ante ikke hva som feilet meg heller mtp at jeg nylig hadde født. Var så smertefullt trodde jeg hadde fått en alvorlig infeksjon. Han sier så dagen jeg får svar fra legen at han har klamydia. Men han vet ikke hvor noe kommer fra..lo av meg fordi jeg prøvde å rasjonalisere det. Skjønner nå jeg var dum.

Jeg tenkte jo at dette må være feil, jeg har tydeligvis vært opptatt med min nye tilværelse og ingen tid til fritid eller sosial tid alene. Han har ingen empati og brydde seg fint lite om noe annet enn seg selv(narsissist). Ikke til stede eller hjalp med noe. Brøt meg ned psykisk gjennom forholdet også. 

Rette tidspunkt kom, dumpet han. Men nå sitter jeg igjen med null svar(selv om jeg vet hva som er hva), og en som påstår at klamydian skjulte seg godt. og snudde alt om til at det var jeg. 

Er jeg gal? Hvordan i alle dager klarte jeg å lure meg selv til å overse? Hvordan kan jeg ha vært sammen med dette mennesket? Hvordan kan sånne mennesker lure andre til å tro noe helt annet når fakta er fakta?!  Og nå er jeg den onde hEksen! 

At det går an!! 

Anonymkode: 12d13...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ville bare se det beste i han, det er en god egenskap du har og han misbrukte din tillit. 

Hvorfor er du den onde heksen?

Anonymkode: 7a43a...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...