Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Hvor ofte klipper du deg? Jeg har kort hår, og synes egentlig at hver 6. uke er litt lenge å vente (gror som ugress), men det blir dyrt å gå oftere.
Gjest Lizbet Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Jeg trodde hver 6. uke var det som var basis om du hadde langt hår og skulle vedlikeholde det. Da jeg hadde kort hår klippet jeg meg rett under hver 6. uke tror jeg, med mindre jeg skulle endre frisyren noe og måtte ha litt mer å gå på.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Jeg klippet meg 1. november, og har neste time 16.desember. Men for en uke siden gikk jeg selv til angrep på luggen Tror jeg må ned til hver femte uke, eller noe.
Kristin S Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Klipper meg ca. en gang i mnd. Går vel noen ganger litt over tiden, men... Liker at håret ser nyklippet ut! Kjedelig når det blir slitt og ser ustelt ut. Skjønner ikke hvordan noen kan la være å gå til frisør. Noen av venninnene mine går kanskje til frisør en gang i året..De har langt hår da, men likevel! Trengs å bli klippet da også!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Kanskje hver tredje måned, maks... Men nå har jeg langt hår, da. Har fått lugg nå, så det er mulig jeg må til med saksa selv, forresten. Ikke så pent med lang og utvokst lugg.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 et sted mellom hver 2. og 3. mnd. Hadde jeg vært rik ville det nok blitt oftere
Gjest Étoile Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 Jeg går alt for sjelden, hver 3.måned ca. Har langt hår da. Skulle gjerne klippet meg oftere, hvis det ikke hadde vært så dyrt.
Selma Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 Sjelden, jeg sparer og går til frisøren når jeg ser at det trengs. Panneluggen tar jeg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Jeg sparer og går til frisøren når det trenges. De siste par årene har det ca blitt hver 4. mnd. Da jeg hadde kort hår klippet jeg meg ca hver 6.-8. uke.
Gjest miau Skrevet 7. desember 2004 #12 Skrevet 7. desember 2004 Èn gang i mitt liv! Ellers har jeg noen søstre som klipper meg når det trengs..Har langt hår, litt oppklipt..
Arkana Skrevet 7. desember 2004 #13 Skrevet 7. desember 2004 Jeg går ikke spesielt ofte, hver 3-4 mnd. Egentlig burde jeg gå mye oftere, for håret mitt vokser så fort at etter 1 mnd er det helt annerledes (men jeg synes det er unødvendig å klippe seg hver mnd, håret blir ikke så fort slitt). Men frisøren min er flink og klipper en frisyre som ser fin ut både med en gang den er laget og etter at håret har vokst litt, og gidder ikke å gå til frisør så ofte (i tillegg er det jo relativt dyrt), så er det veldig greit sånn.
Gjest Leola Skrevet 7. desember 2004 #14 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har langt, tykt hår og går til frisøren ca. 2 ganger pr. år. Det holder for mitt hår
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 Ideelt sett burde jeg vært der hver 3.-4. uke for å hele tiden beholde den fasongen/frisyren jeg vil ha; det er tykt og halvlangt (på grensen til langt nå) og vokser som et uvær! Nå er det totalt ute av "form", og jeg trenger en tur til frisøren, har ikke vært der siden sensommeren, tror jeg??!? :o (Husker ikke helt!)
@riel Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 Ca hver 4 måned. men hadde jeg hatt kort hår hadde jeg klippet det mye oftere
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #17 Skrevet 7. desember 2004 Jeg er med frisøren 2-3 ganger i året,....Men klipper tupper hele tiden. Har langt hår, og ingen spesiell frisyre, så jeg har ingenting å vedlikeholde hos frisøren,.. Når jeg klipper meg kort derimot,..
Tusseline Skrevet 7. desember 2004 #18 Skrevet 7. desember 2004 Jeg klipper meg relativt sjelden. Hver fjerde til femte måned vil jeg nok si. Har langt hår, og har egentlig ingen spesiell frisyre som trenger jevnlig stuss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå