Gå til innhold

Komplekser for størrelsen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! 

Jeg har et rimelig teit problem, men likevel plager det meg mye. Jeg er 180 høy og veier 65 kg, har størrelse 40 i sko og føler meg så stor. Ikke tykk, for veit jeg er slank, men høyden gjør at jeg føler jeg blir nesten like stor som alle menn og at få kan synes jeg er noe fin på grunn av det.. Får ikke gjort noe med dette, men har noen noen gode råd eller opplevd det samme? 

Anonymkode: 51725...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la meg svare fra andre siden, jeg er mann og er gal etter høye jenter. spesielt høye slanke jenter.

Du har noe som er verdt å være stolt av, bruk høyden til din fordel. Høye personer av alle kjønn høster lettere respekt og kan gli lettere gjennom hverdagen på dette. Ingenting er flottere enn en langbent selvsikker kvinne.

Anonymkode: 72f61...bd6

• Liker 3
Skrevet (endret)

MANGE menn som digger en dame på din høyde så lenge hun er slank. Du vet hva standardhøyden på supermodeller er i dag, ikke sant? Det er ikke uten grunn at de er såpass høye, for da er det faktisk ganske lett å få de til å se veldig bra ut. 

Så du kan droppe "kompleksene," tror jeg. Menn har uansett forskjellige preferanser, i den grad de faktisk har preferanser (sjeldnere enn du sikkert tror). Noen liker lave, noen liker høye. Etc. Og mange bryr seg ikke et jævla kvekk.  

Endret av Akhenaton
  • Liker 2
Skrevet

Føler med deg, er 185 og følte det på samme måten før. Men så innså jeg at jeg var lesbisk, så nå er det greit!

Anonymkode: 5b883...40f

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg, er 185 og følte det på samme måten før. Men så innså jeg at jeg var lesbisk, så nå er det greit!

Du ble lesbisk fordi ingen menn ville ha deg? Fett...

Anonymkode: 53a1d...77d

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble lesbisk fordi ingen menn ville ha deg? Fett...

Haha, selvfølgelig ikke. Har aldri (hverken da eller nå...) hatt problemer med å få gutter til å like meg, men har selv kjent på følelsen av å være for høy, og høyere/like høy som gutta. Når jeg i midten av 20 årene skjønte at jeg likte jenter, plager det meg ikke å være den høye i forholdet... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 182 høy og følte det slik før, men de siste 5 årene har jeg ikke lenger vært plaget av høyden min. Vet ikke hva som endret det, fant vel etterhvert ut at det fortsatt er MANGE som er høyere enn meg og at det ikke er noe vits i å bruke energi på å bry seg om hvor høy man er eller ikke er.

• Liker 3
Skrevet

Man er den man er, på godt og vondt. Det er bedre å akseptere det før heller enn senere. 

Skrevet

Jeg er kvinne med en helt gjennomsnittlig høyde, og jeg skulle ønske at jeg hadde en slik høyde som deg. Høye, slanke kvinner bærer seg så flott med sine lange ben og flotte proporsjoner. Jeg er mildt sagt misunnelig. Man ønsker jo gjerne det man ikke har, men jeg synes du skal prøve å se verdien i det å være høy. :)

Anonymkode: a453c...03a

Skrevet
27 minutter siden, KaDust skrev:

Jeg er 182 høy og følte det slik før, men de siste 5 årene har jeg ikke lenger vært plaget av høyden min. Vet ikke hva som endret det, fant vel etterhvert ut at det fortsatt er MANGE som er høyere enn meg og at det ikke er noe vits i å bruke energi på å bry seg om hvor høy man er eller ikke er.

Hva med en lavere mann? Totalt uaktuelle? 

Skrevet

TS her! Tusen takk for såå mange fine og oppmuntrende ord! Er veldig overraska, men setter skikkelig pris på det <3 

Anonymkode: 51725...dd2

Skrevet (endret)

Går bevisst etter høye jenter i formål å produsere superatlet-barn som jeg kan tjene fett på.

Endret av Helvegen
Skrevet

Jeg var med ei på 1,85 som gjerne brukte høye hæler. Null problem for min del. Høyde betyr ingenting for meg.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en lavere mann? Totalt uaktuelle? 

Har ikke sagt noe om hva jeg foretrekker av høyder. Har ingen problemer med å date lavere menn, det bryr meg fint lite med mindre han er så lav at jeg vil få ryggproblemer.

Skrevet

Jeg er 181,5 cm, veier 70 kg og har ikke det minste problem med å få nok oppmerksomhet fra menn.:) Mange menn som liker høye, slanke damer. (og jeg bruker også gjerne litt hæler)

Tenk positivt! Gjennomsnittshøyden for menn i Norge er 180 cm, dvs at omtrent halvparten er høyere enn deg. Og som flere skriver her så er det mange menn som syns det er helt ok om dama er litt høyere enn dem også.

Selv om jeg i utgangspunktet helst vil ha en litt høy mann, så har jeg endt opp med å falle for menn som er litt lavere enn meg de gangene jeg har falt skikkelig. For høyden har rett og slett ingenting å si når man først blir kjent med personen og alt annet stemmer. Var sammen med en på 178 cm i mange år, og nå dater jeg en som er 180 cm. Så lenge det ikke plager dem at jeg er høy så plager det ikke meg.

Anonymkode: 3d79a...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...