Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er folk så misfornøyde og negative? 

Jeg tenkte fint , lastet ned appen la inn bankkort og de gangene jeg handler hos rema får jeg rabatt på noen varer. Hvorfor er dette så negativt? Bedre enn ingen rabatt! 

Rema har valgt å kutte ut noen merker og varer. Vel da klarer jeg fint å dra til en annen butikk for å skaffe akkurat disse varene. Så får det bli rema sitt ansvar å tenke på om de taper penger på at kunder drar et annet sted for å handle disse varene eller ikke. Det er ikke mitt/vårt problem!?

Var folk slik når trumf kom? Eller coopmedlemskapet? 

Anonymkode: 19ef0...997

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvorfor enkelte er så misfornøyde. Jeg er ihvertfall bare glad og fornøyd, har begynt å handle mer på Rema nå. Sparer noen tiere i rabatt pr gang, sett i forhold til å handle det samme f.eks på Kiwi (som har så godt som like priser som Rema)

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns også rabatt er helt ok ! Hva problemet til mange er skjønner ikke jeg heller . 

• Liker 6
Skrevet

Og så svarer man på sin egen tråd 😂

• Liker 18
Skrevet (endret)

Rabatt er vel og bra. Har både trumf og Coop kort. Prisene på spar og coop har alltid vært høyere enn rema og er det tilfeldig? Det skulle ikke forundre meg om prisene på Rema nå stiger som følge av æ appen. Du må bare innbille deg at butikkene er villige til å gi deg noe som helst.

Endret av makkapakka
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bruker bare Æ til å sjekke om jobbsøkere planlegger å bli gravid (kjøper graviditetstester) Kjempepraktisk! 

Anonymkode: b6385...889

• Liker 3
Skrevet

Jeg oppdaget i går at Rema har satt opp prisene sine... da forsvant litt av gleden over Æ 10-på-10 rabatten. Men er denne prisøkningen den vanlige, generelle økningen som alle butikker gjør hvert år på nyåret? Eller...?

Jeg følger nøye prisene, for å handle der det er billigst. Forrige gang jeg handlet disse varene var 27/1, altså forrige uke. I går, 2/2, var prisene økt. Sammenlignet to kvitteringer og så mye er disse priseksemplene økt:

Eksempler på mine kvitteringer: (FØRPRIS er altså pris frem inntil forrige uke)

1 liter Tine ekstra lettmelk; Førpris kr12,90. Pris i dag : 13,90 kr

1 boks Trondhjems Maxboller; Førpris 49,90. Pris i dag 51,70 kr

1 liten boks Tunfisk m/chili, førpris 13,50 kr, pris i dag: 14,60 kr

Pepsi Max, fir pack, førpris 89,90 kr, pris i dag 92,90 kr /uten pant

1 boks Nora tomatbønner, førpris 12,90, pris i dag 13,10 kr

1 pk Fjordland biffsnadder, førpris 74,90 kr, pris i dag 77,90 kr

Har ikke rukket å sammenligne prisene med Kiwi sine ennå, og derfor ikke fått sjekket om dette er årets prisoppgang hos alle.

Anonymkode: 4a204...3d0

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget i går at Rema har satt opp prisene sine... da forsvant litt av gleden over Æ 10-på-10 rabatten. Men er denne prisøkningen den vanlige, generelle økningen som alle butikker gjør hvert år på nyåret? Eller...?

Jeg følger nøye prisene, for å handle der det er billigst. Forrige gang jeg handlet disse varene var 27/1, altså forrige uke. I går, 2/2, var prisene økt. Sammenlignet to kvitteringer og så mye er disse priseksemplene økt:

Eksempler på mine kvitteringer: (FØRPRIS er altså pris frem inntil forrige uke)

1 liter Tine ekstra lettmelk; Førpris kr12,90. Pris i dag : 13,90 kr

1 boks Trondhjems Maxboller; Førpris 49,90. Pris i dag 51,70 kr

1 liten boks Tunfisk m/chili, førpris 13,50 kr, pris i dag: 14,60 kr

Pepsi Max, fir pack, førpris 89,90 kr, pris i dag 92,90 kr /uten pant

1 boks Nora tomatbønner, førpris 12,90, pris i dag 13,10 kr

1 pk Fjordland biffsnadder, førpris 74,90 kr, pris i dag 77,90 kr

Har ikke rukket å sammenligne prisene med Kiwi sine ennå, og derfor ikke fått sjekket om dette er årets prisoppgang hos alle.

Anonymkode: 4a204...3d0

Alle har prisoppgang i januar ? Jeg handler uansett på rema så da er det jo bra med den rabatten man får. Sleipt å sette opp prisene for å så gi rabatt da om det er tilfellet.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bare Æ til å sjekke om jobbsøkere planlegger å bli gravid (kjøper graviditetstester) Kjempepraktisk! 

Må være slitsomt å være så paranoid. Selvfølgelig skal man passe på og ikke være naiv heller, men.. 

• Liker 5
Skrevet

Finnes det ikke sllerede minst en annen tråd om dette ?        

Anonymkode: 7408d...41c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke sllerede minst en annen tråd om dette ?        

Ja mange om folk som er misfornøyde. Så lurer jeg på hvorfor. 

• Liker 2
Skrevet

Synes den er helt topp jeg.

Å de som undrer på om prisene går opp, det skjer i alle butikker, årevis,ukeavis, daglig, iallefall de plassene jeg jobbet i.

• Liker 1
Skrevet

Min grunn for ikke å installere denne Æ-appen, er høyst irrasjonell. Jeg kan ikke fordra dialekter skriftlig, får frysninger.

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, Klink skrev:

Alle har prisoppgang i januar ? Jeg handler uansett på rema så da er det jo bra med den rabatten man får. Sleipt å sette opp prisene for å så gi rabatt da om det er tilfellet.

Det er på ingen måte vanlig med så voldsomme prisøkninger som det Rema holder på med nå. Inflasjonen er på 2.5% i året, men Rema har økt prisen på f.eks Lettmelk med over 10 % på noen måneder.. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg reagerte også på prisøkningen Rema 1000 har hatt på et par dager... Med mindre Kiwi og Coop Extra også har blitt like dyre, kommer vi til å bytte butikk.

Anonymkode: 95bcb...e3a

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Arabella skrev:

Min grunn for ikke å installere denne Æ-appen, er høyst irrasjonell. Jeg kan ikke fordra dialekter skriftlig, får frysninger.

Æ e trønder æ (unnskyld), men æ skal heller ikke ha Æ-appen. Æ skjæmmest over å være trønder akkurat no...

Anonymkode: cb896...875

• Liker 2
Skrevet
På 3.2.2017 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Hvordan greier du det liksom?

Anonymkode: cb896...875

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Arabella skrev:

Jeg tror ikke Oslo-folk forstår referansen engang. De vet ikke at æ er et dialektord fra trøndelag.

Anonymkode: b7482...cb3

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja mange om folk som er misfornøyde. Så lurer jeg på hvorfor. 

Rema 1 000 gir vel ikke rabatt, bare for å være snille mot forbrukerne. 

Spørsmålet blir altså hva de kan finne på å gjøre med all den informasjonen de samler inn? 

0g hvem andre er det som får tilgang til all denne informasjonen ?        

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke Oslo-folk forstår referansen engang. De vet ikke at æ er et dialektord fra trøndelag.

Anonymkode: b7482...cb3

Hahaha, kødder du? Ha LITT tro på Oslofolk da, det bor folk med alle mulige dialekter der også :ler:

Anonymkode: a910c...d1c

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema 1 000 gir vel ikke rabatt, bare for å være snille mot forbrukerne. 

Spørsmålet blir altså hva de kan finne på å gjøre med all den informasjonen de samler inn? 

0g hvem andre er det som får tilgang til all denne informasjonen ?        

Coop og Trumf har samlet samme informasjon i årevis, hvorfor er det skummelt først nå?

Anonymkode: a910c...d1c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...