AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hvilken effekt har dere merket? Noen her som har klart å endre kroppen sin ved hjelp av hennes treninger? Hvor ofte trente dere? Jeg har, etter graviditet behov for å gå ned 5kg og stramme opp kroppen. Før graviditeten var jeg veldig stram og godt trent, men pga plager klarte jeg ikke opprettholde trening og kommer meg ikke nok ut for å trene nå siden baby holder meg hjemme. Har mann som er borte 2-3 uker i slengen ofte ifbm jobb, for de av dere som tenker at jeg kan få mannen til å ta baby mens jeg er på trening. Å trene på formiddag hjemme nå i permisjon, hadde vært perfekt men jeg ønsker såklart relativt like resultater som jeg hadde før da jeg trente styrke på senter. Jeg tenker å veksle mellom noen av øktene hennes. Har startet med six-pack in six weeks og yoga meltdown. Tenker å trene minst annenhver dag i tilleg til at jeg en gang i uken drar på en aktivitet jeg driver med som er fysisk krevende (har barnevakt fast til dette). Så, gi meg deres solskinnshistorier med jillian michaels (eller andre treninger som ligger på YouTube) 🤗 Takk 😀 Anonymkode: 77426...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå