Gjest Lizbet Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Sambo ønsker seg veske til jul. Han skal erstatte sekken med denne. Jeg lurer på - hva slags vesker er alright til menn?? Er det noen som har noen tips. En venninne nevnte bjørn borg. Hvor i oslo får jeg slike eventuelt?
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Jeg vet ikke helt....Tenker litt for mye på den Friends-episoden der Joey dukket opp med veske.... En eventuell veske til en mann bør være røff, ala "postveske". Björn Borg har mange fine, men også merker som for eksempel Nike.
Gjest Lizbet Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Hva med skinn?? Nike er nok ikke så dumt. Har også sett noen med div påskrift på ala turboneger mfl....Men er ikke sikker på om jeg liker disse helt.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Jeg liker skinn-vesker som er litt "old school", slike som ligner litt på gamle skolesekker. Tror jeg ville tatt en kikk på en veskebutikk (evt. klesbutikk)
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Prøv veskebutikken på Arkaden Vet ikke hva den heter, men de har mye fint, også til menn.
silja Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Jeg vet ikke helt....Tenker litt for mye på den Friends-episoden der Joey dukket opp med veske.... ja, det gjør jeg også
Gjest Lizbet Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 ja, det gjør jeg også Så ikke den, jeg....Men er dette ikke positivt kan jeg ane?? Takk for tipset om arkaden. Skal ta en titt innom der.
Gjest Mannen med de gode råd? Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Hei, hvis det ikke er for sent med tips, så er det en fin serie fra Björn Borg ute nå, den heter sports. Der har du litt store maskuline vesker. Noen med eget rom for treningsko etc. Hvor du får kjøpt disse aner jeg overhodet ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå