Gå til innhold

Si ifra hva jeg er ute etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt meg 100% singel en god stund nå, etter mange uheldige forhold og useriøst tull. Som har gjort meg veldig usikker på gutter, og jeg har jobbet mye med meg selv. Nå har jeg kommet meg tilbake til datingen og truffet en fyr to ganger og det har gått greit. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på hvor det skal føre videre, men kjenner at det er vanskelig å legge tankene bak seg. Etter andre daten skreiv han at jeg virket så forsiktig av meg, og at han var redd for å gjøre noe galt ( med tanke på å kysse meg og slikt). Jeg merker at jeg bevisst holder tilbake, fordi jeg er redd for å utvikle følelser og ende opp såret. Jeg er en person som føler med hele kroppen om jeg begynner å like en person, og det virker nå som jeg prøver å skåne hjerte mitt for å bli såret. Vi møttes via tinder, og siden det i utgangspunktet er blitt en "sex" app, blir jeg veldig usikker på hva han er ute etter. Virker som han har lagt merke til at jeg var forsiktig, og ikke turt å prøve seg på noe mer. Skal møte han igjen om noen dager, og lurer på om det er innenfor å skrive en melding etter det og spør om han bare er ute etter sex? Jeg er ute etter noe mer nå, og det blir unødvendig for meg å bruke tid på å bli kjent med en som ikke er klar for noe seriøst.

Anonymkode: 8932e...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke forelsket i noen etter 1-2 dates. Hva haster sånn? Har man ikke tid til å bli kjent lenger? Når ble det sånn at man gikk rundt å kysset folk man nettopp hadde møtt?

Anonymkode: 904b9...8b3

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke forelsket i noen etter 1-2 dates. Hva haster sånn? Har man ikke tid til å bli kjent lenger? Når ble det sånn at man gikk rundt å kysset folk man nettopp hadde møtt?

Anonymkode: 904b9...8b3

Det gjør ikke jeg heller, men blir fort betatt om det er kjemi der. Jeg har absolutt ikke hastverk og har lyst til å bli mer kjent med han, derfor jeg ikke har kysset han enda. Før kastet jeg meg over datene, men nå er jeg mer forsiktig og ønsker å bli kjent først :) jeg er derimot ikke interessert i å bruke tid på å bli kjent med en som bare er ute etter sex, derfor jeg lurte på om det kanskje var en idé å si ifra om det før jeg evnt. utvikler følelser og legger mye tid i det 

Anonymkode: 8932e...04b

Skrevet

Ja. Si ifra hva du ser etter. Ikke spør ham direkte om hva han vil. La ham bare svare på det du har å si, så finner du ut av det 😊

Skrevet

Ja si fra hva du er ute etter og ta deg gooood tid for å forsikre deg om at han virkelig respekterer det. Mange på Tinder kan jatte med og forføre deg med ord til de kommer i buksa på deg også plutselig få kalde føtter og ikke ha planer om noe seriøst i det hele tatt. Bruk tid ! Bli kjent og spis og heng og gjør forskjellige aktiviteter sammen så dere blir kjent med hverandre i forskjellige settinger og så tar du på nytt praten og spør hva han føler og kan se for seg og om dere da ser for dere det samme så let it go with the flow :)

Anonymkode: a5309...1c2

Skrevet

Du kan bli dumpet uansett, så ikke noe poeng i å være så forsiktig.

Anonymkode: 0d462...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...