AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg er student og trenger en ny deltidsjobb. Problemet er at jeg ikke får noen. Jeg har fått en profesjonell til å skrive cv. Tidligere har jeg alltid fått jobb om jeg blir innkalt til intervjuer. Nå blir jeg ikke innkalt engang. All den tiden jeg bruker på jobbsøkingen går utover studiene. Jeg vet ikke om jeg orker å søke noe særlig mer. Begynner å leke med andre måter å tjene penger på som jeg selv synes er moralsk forkastelig Anonymkode: b07a7...64f
Zanzibar3 Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Kutt ned på alt av utgifter. Bor du dyrt? Kan du bo billigere? Kan du droppe offentlig transport og heller sykle? (Sykler kan du kjøpe billig). 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Lyser fakultetet ut noen jobber? Stud.ass eller arbeid med eksamensoppgaver for eksempel? Anonymkode: 2020c...3eb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Gå fra dør til dør å spør om noen har ledig jobb! Hoteller, butikker, sykehjem osv. Ta med CV å be de ta vare på den til en evt. senere anledning dersom du får avslag. Mange jobber rekker ikke å bli lyst ut da det er mange som skaffer seg jobb på den måten. Anonymkode: 3e361...d33 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Har du søkt sykehjem? Anonymkode: 58b14...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå