Gjest Virvar Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Kniper dere, trener skjedemusklene? Jeg leste et sted at det burde man gjøre, så nå prøver jeg. Men det kribler sånn ubehagelig når jeg kniper, og så klarer jeg ikke å holde så lenge. har noen merket at man blir strammere eller sterkere i muskulaturen der nede etter en viss tid med knipeøvelser? Har det noe for seg? Og hvor lenge bør man knipe sammen før man slipper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg gjør det når det faller meg inn. Men jeg syns også det kribler ekkelt :oops: Holder vel noen sekunder også repeterer jeg 20x 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg gjør det når det faller meg inn. Men jeg syns også det kribler ekkelt :oops: Jeg også. Kanskje jeg gjør noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Nei, det gjør jeg ikke. Har aldri følt noe behov for det ennå, men begynner vel når jeg har fått barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #5 Del Skrevet 8. desember 2004 Kniper når jeg ser tråder som dette eller artikler om det eller tips om det i blader... :oops: Men prøver å minne meg selv på det innimellom... Men gjør det nok for sjelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 8. desember 2004 #6 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror ikke man gjør det feil selvom man får den ekle kribblinga. Skulle gjerne gjort det mer, men liker som sagt ikke den kriblinga :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 8. desember 2004 #7 Del Skrevet 8. desember 2004 Tar et par knip når jeg kommer på det, men det er ikke så ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 8. desember 2004 #8 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, har aldri helt forstått hvordan man skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. desember 2004 #9 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, bare når jeg leser om det! Aldri ellers.. Men jeg tror ikke jeg har det helt store behovet for det enda, men når jeg får barn da skal jeg nok knipe! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2004 #10 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, bare når jeg leser om det! Aldri ellers.. Men jeg tror ikke jeg har det helt store behovet for det enda, men når jeg får barn da skal jeg nok knipe! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 9. desember 2004 #11 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, det er direkte ubehagelig. Og legen mente dette ikke burde være nødvendig for kvinner som ikke har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 9. desember 2004 #12 Del Skrevet 9. desember 2004 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå