AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har +3 i lesebriller og -0.75 på avstand. Har fått prøve fire fem ulike progressive linser nå men ingenting funker. Jeg ser bare uklart og får vondt i hodet. Skal jeg fortsette å prøve eller gå tilbake til briller? Anonymkode: 05f8a...01c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Jeg bytta optiker og type linse 2 ganger før de fikk det til! Jeg såg faktisk ikke en dritt i begynnelsen, øynene rann og klødde og jeg hadde konstant vondt i hodet. Anonymkode: 19f96...072
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har +3 i lesebriller og -0.75 på avstand. Har fått prøve fire fem ulike progressive linser nå men ingenting funker. Jeg ser bare uklart og får vondt i hodet. Skal jeg fortsette å prøve eller gå tilbake til briller? Anonymkode: 05f8a...01c Hvordan fungerer progresive bruller på deg da? Jeg fikk progresive briller for litt siden og det var en grusom tilvenning. Nå har jeg ikke brukt dem på en del uker fordi de ikke fungerer ved bilkjøring. Anonymkode: 96f3d...98c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fungerer progresive bruller på deg da? Jeg fikk progresive briller for litt siden og det var en grusom tilvenning. Nå har jeg ikke brukt dem på en del uker fordi de ikke fungerer ved bilkjøring. Anonymkode: 96f3d...98c Det funket ikke med progressive briller de fikk ikke til nær syn kombinert med mitt lang syn. De prøvde å fortelle meg at med progressive briller måtte jeg se uklart på lang syn og skarpt på nær syn ble bare veldig kvalm og migrenen eskalerte. Nå når jeg endelig fant en optiker som fikk til begge deler funker det. Unntatt lesing, der bruker jeg lesebriller fra Nille ellers sovner jeg etter en setning Anonymkode: 19f96...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå