Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På rema butikken jeg pleide å gå på, får du kun registert Æ når de har slått inn alle varene, men ikke trykket for betaling med kort.. Altså jeg var ikke kjapt nok ute med å si "du må registrere koden min som jeg har på mobil! fikk da til svar at det er forsent, lille du, nå har det kommet til betaling. Jammen du kan vel trykke avbryt og skanne koden vel, nei fikk jeg til svar det går IKKE an. Har du ikke registrert det på betallingskortet ditt du da... 

Siste gang på den rema butikken, er det virkelig så jævla vanskelig for dere?

Anonymkode: 1c786...977

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utspekulert til de grader.

Anonymkode: 74392...0f9

• Liker 2
Skrevet

går ikke dette automatisk?

Anonymkode: 71371...fe4

• Liker 1
Skrevet

Tviler sterkt på at dette er en bevist strategi for at folk ikke skal få rabatten sin.

• Liker 7
Skrevet

Det er lettere når man har registrert bankkortet på appen, da går det automatisk, slipper man å ta fram mobilen for å skanne kode. 

Anonymkode: 499cf...9c9

• Liker 4
Skrevet

Ja, har du ikke registrert bankkortet ditt da? Det er en grunn til at dette er en mulighet, og når du verken har gjort dette eller sier ifra tidlig at du skal registrere appen så går det på din egen kappe. Dette er enkelt å løse i fremtiden, enten ved å registrere bankkortet ditt eller å si ifra tidlig. 

Anonymkode: 739e9...fcc

• Liker 9
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Det er utrolig irriterende for oss som står i kø, å vente på en person som fikler med mobilen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har du ikke registrert bankkortet ditt da? Det er en grunn til at dette er en mulighet, og når du verken har gjort dette eller sier ifra tidlig at du skal registrere appen så går det på din egen kappe. Dette er enkelt å løse i fremtiden, enten ved å registrere bankkortet ditt eller å si ifra tidlig. 

Anonymkode: 739e9...fcc

De prøver vel alle løsninger for å få mest mulig penger, aldri om jeg hadde reg noe slikt på betalingskort, måten dette ble møtt på var jo veldig spesielt, nei, boikott.

• Liker 1
Skrevet

Registrer kortet ditt! For en ting å sutre om!

Anonymkode: ed36d...d5b

• Liker 9
Skrevet

Det tar jo bare fem sekunder å abryte betalingen, scanne, og restarte terminalen. Ærlig talt. Jobber selv i butikk, og vet hvor irriterende det kan være med folk som ikke sier fra at de har medlemskort eller scanner det selv om jeg spør, og så plutselig kommer på det. Men nå er det slik at butikkene har et slikt system, og da må selv de som kan være litt treige få benytte seg av det. 

• Liker 11
Skrevet
På 1. februar 2017 den 9.48, AnonymBruker skrev:

De prøver vel alle løsninger for å få mest mulig penger, aldri om jeg hadde reg noe slikt på betalingskort, måten dette ble møtt på var jo veldig spesielt, nei, boikott.

Hva mener du med prøver å få mest mulig penger? De kan jo ikke trekke mer penger fordi du registrerer bankkortet ditt. 

Sikkert like greit du bytter butikk, du virker sær og vanskelig, ta ett minutt å registrere bankkort.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med prøver å få mest mulig penger? De kan jo ikke trekke mer penger fordi du registrerer bankkortet ditt. 

Sikkert like greit du bytter butikk, du virker sær og vanskelig, ta ett minutt å registrere bankkort.

Hva er problemet? har du et problem med og forstå at folk tar egne valg i egne liv og ikke ønsker og registrere et betalingskort uansett hvor liten tid det tar?

Du virker dømmende, lite reflektert og er tydligvis ustabil siden du har så batante meninger om folk.

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som en ansatt som nettopp har fått beskjed om at han/hun har fått sparken.

Selvfølgelig går det an å avbryte, de fleste gjør det om du spør.

Jeg har heller ikke registrert bankkorte mitt, aldri hatt noe problem med det. 

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de har bestemt at man "kun kan registrere appen etter alle varer er slått inn". Jeg har handlet på 3 forskjellige Rema-butikker, og samtlige har skannet inn koden midt i handelen, uten at det har laget problemer av noe slag. Har bankkortet registrert også, men noen ganger skal jeg betale med kontanter, og da hjelper det jo fint lite at kortet er registrert. Hvis de absolutt skal være så vanskelige i den butikken, ville jeg byttet butikk, eller sagt ifra at det er helt unødvendig å gjøre det på den måten.

Anonymkode: a9c5f...fab

Skrevet

Logikken med hele denne appen må jo være at man bruker to kort: alt det dyre på Æ-appen - og de samme tingene hver gang - mens alt det andre som varierer fra gang til gang på et annet kort. Eller er det noe jeg har misforstått? 

Anonymkode: 56b89...112

Skrevet

Hva er vitsen med apper og koder når andre butikkjeder har løst dette mer elegant ved å legge inn din cashback i det kortet du betaler med?

Er ikke dette gammeldags?

Anonymkode: 2cd45...94f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med apper og koder når andre butikkjeder har løst dette mer elegant ved å legge inn din cashback i det kortet du betaler med?

Er ikke dette gammeldags?

Anonymkode: 2cd45...94f

Du legger jo inn kortet her også og slipper å tenke mer på det. 

Anonymkode: 15feb...f22

• Liker 2
Skrevet
På 1. februar 2017 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet? har du et problem med og forstå at folk tar egne valg i egne liv og ikke ønsker og registrere et betalingskort uansett hvor liten tid det tar?

Du virker dømmende, lite reflektert og er tydligvis ustabil siden du har så batante meninger om folk.

Like stort problem med st folk tar egne valg ja som du er med at butikken har egne retningslinjer og ønsker om hvordan de vil five butikk.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan trekke penger fra deg av å vite bankkontonummeret ditt. De får jo uansett vite bankkontonummeret når du betaler i kassa.

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like stort problem med st folk tar egne valg ja som du er med at butikken har egne retningslinjer og ønsker om hvordan de vil five butikk.

Javisst, men på den måten hi skisserer er det ikke veien å gå dersom de vil beholde kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...