AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hei damer, Jeg er en kjekk man i slutten av tyveårene. Og er ute etter litt spenning. Jeg er veldig glad i å ha fyldig skjegg, og har hatt det en stund nå. Men hver gang jeg tar snapbilde av meg med skjegg, blir jeg blokkert av damene. De gjør ikke det hvis dem ser et bilde av meg uten skjegg (gammelt bilde) Hva skal jeg gjøre? Fjerne skjegget? Jeg vil jo at folk skal like meg for den jeg er... Anonymkode: ec993...6c1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Hva i alle dager, skjegg er jo supersexy! Men er skjegget ditt veldig dominerende? Er det veldig mørkt og hvor langt ca i mm? Om det er veldig langt eller "rufsete" er det ofte ikke så fint, men om det er bra stelt så gjør det ikke noe med litt lengde. Anonymkode: 5d525...c8f 1
Orientalsk Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 (endret) Skjegg er skjegg Endret 1. februar 2017 av Orientalsk
Gjest impressa Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Hmm.. Kanskje skjegg er elsk/hat, mens glattbarbert er mer nøytralt? Med andre ord: Med skjegg risikerer du at noen blokker deg, men du kan samtidig oppleve at noen som ellers ikke hadde ofret deg et blikk blir gira. Uten skjegg blokker ingen deg, men ingen blir supergira fordi du ikke har skjegg heller. Hvis du ser ut som profilbildet ditt er det vel bænkers uansett
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Det er jo ikke sikkert det er skjegget de ikke liker, kan vel være det er deg. Hvis du bare har sendt dem gamle bilder før, og nå forandret deg masse i tillegg til skjegget. Anonymkode: d1316...4ab
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Skjegg får folk til å se eldre ut. Kanskje noen også bare går ut fra at du er utenlandsk (ja, på Tinder blir man finsortert og kassert, og noen vil bare ha "norske"). Anonymkode: c8526...374
Gjest canacas Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Ikke alle som liker skjegg. Kommer sikkert an på målgruppen din også. Jeg har enda ikke blitt så voksen at jeg liker skjegg noe særlig. Men spørs jo hva du søker, seriøst eller bare fling? Liker jeg en fyr godt så spiller ikke skjegg så stor rolle, kun en flørt så gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 28 minutter siden, Orientalsk skrev: Den er mørk ja, har mørkt hår. Men den er alltid stelt. Bruker skjeggolje osv. Er ca. 7-8 cm. Kan du sende meg pm, så kan jeg vise? Jeg har sendt pm Anonymkode: 5d525...c8f
annebanane Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 Synest skjegg kan være skikkelig fint, men det avhenger fra person til person. Er det såpass langt skal det ha en god form og passe med stilen ellers for at det er fint. Rett og slett en pynta, hipster-ish eller rocka totalpakke.
Listen Skrevet 1. februar 2017 #10 Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, Orientalsk skrev: Skjegg er skjegg Skjegg kan være skikkelig stilig, men også skikkelig trasig! Kommer helt an på helheten og hvor velstelt det er... 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #11 Skrevet 1. februar 2017 Jeg er veldig glad i skjegg. Ble faktisk skuffet en gang jeg traff en fyr, vi snakket litt og han inviterte på date. Før daten hadde han glattbarbert seg, men fortsatt en kjekk fyr da og skjegget kommer jo tilbake heldigvis. Anonymkode: b96b3...5e2
Helvegen Skrevet 1. februar 2017 #12 Skrevet 1. februar 2017 Er selv i lignende situasjon. Har hatt fullskjegg av og på siste 4 år og har rett og slett funnet ut at noe mer enn ukesvekst kremmer bort det meste av yngre kvinnemennesker i min aldersgruppe. Har holdt på babyfacen siden nyttår og samtidig prøvd å være mer bevisst på effekten. Er overbevist om at skjegget gjør mer skade enn det gagner når man er "på markedet". Enten det eller så er det bare det barberte trynet mitt som er vanvittig vakkert
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #13 Skrevet 1. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei damer, Jeg er en kjekk man i slutten av tyveårene. Og er ute etter litt spenning. Jeg er veldig glad i å ha fyldig skjegg, og har hatt det en stund nå. Men hver gang jeg tar snapbilde av meg med skjegg, blir jeg blokkert av damene. De gjør ikke det hvis dem ser et bilde av meg uten skjegg (gammelt bilde) Hva skal jeg gjøre? Fjerne skjegget? Jeg vil jo at folk skal like meg for den jeg er... Anonymkode: ec993...6c1 Hvordan vet du damene blokkerer deg på snap? For øvrig synes jeg ikke noe om uteliggerstilen de siste åra. Tenk å dyrke i fjeset, det som gror vilt i rumpa. Anonymkode: 08c0d...8a2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 17 timer siden, Orientalsk skrev: Skjegg er skjegg Niks. Kort skjegg kan være utrolig sexy hvis man kler det, stort "fyldig" skjegg er for meg fullstendig turn off. Skjønner helt ærlig ikke hvordan det har blitt populært. Anonymkode: 515d0...7b4
Orientalsk Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Niks. Kort skjegg kan være utrolig sexy hvis man kler det, stort "fyldig" skjegg er for meg fullstendig turn off. Skjønner helt ærlig ikke hvordan det har blitt populært. Anonymkode: 515d0...7b4 Blir kanskje vandt til det etter hvert? Synes menn kler skjegg jeg.. Ser stilig ut om man fikser det. Liker derimot ikke for mye bart, den bør trimmes og bør ikke være over leppene.. 1
palamina Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 Skjegg er en ting, fyldig skjegg, da begynner nok en del damer å falle av lasset ja. Det er vel en smakssak, men det er vel ingen tvil om at langt flere har sansen for kort, frisert skjegg som rammer inn ansiktet vs en liten busk i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 kanskje dem oppdager at du driver å sender gamle bilder på snap? Flørter jeg med noen, så forventer jeg dagsferske bilder på snap, og blokkerer 100% garantert om det er en som sender gamle bilder... Anonymkode: e3744...fd2
Katastrofe Skrevet 2. februar 2017 #18 Skrevet 2. februar 2017 Et velstelt skjegg, snille øyne og et lite smil smelter meg mye mer enn glatte "barnerumper". (Les; ja noen kler å ikke ha skjegg. De blir ikke automatisk barnerumper av det, men ofte syns jeg de fleste menn får et mer barnslig ansiktsuttrykk uten enn med skjegg.) 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 På 02.02.2017 den 10.59, Orientalsk skrev: Blir kanskje vandt til det etter hvert? Synes menn kler skjegg jeg.. Ser stilig ut om man fikser det. Liker derimot ikke for mye bart, den bør trimmes og bør ikke være over leppene.. Men du er jo mann da, kvinner har nok litt andre preferanser. Akkurat som kvinner vurderer andre kvinners attraktivitet annerledes enn menn. Skjegg som på bildet på avataren din syns jeg er sexy. Men ikke noe lengre enn det. Men det er selvfølgelig en smaksak dette. Og jeg må jo si at det er utrolig hva man kan tolerere av sånt om man bare liker resten av personen nok. Men i en datingsituasjon, der man blir dømt mest på utseendet, så vil jeg helt klart tro at stort (eller fyldig) skjegg vil få en del kvinner til å holde seg unna. Anonymkode: 515d0...7b4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 Damer med skjegg er ikke så digg da. Anonymkode: c8526...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå