AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 overvektige og flatbrystede som med all tydelighet har vært igjennom brystkreft og mastektomy? Hvorfor gjør du det? Skammer du deg ikke? Anonymkode: 915bf...d41
The Kitten Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Nei, hvorfor i all verden skulle jeg det? 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Ikke overvektige, men fete mennesker har jeg ingenting til overs for. Anonymkode: e0d40...0f2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke overvektige, men fete mennesker har jeg ingenting til overs for. Anonymkode: e0d40...0f2 Dumme og trangsynte mennesker står heller ikke så høyt i kurs Anonymkode: ca48a...2b5 3
Gjest Else-Britt Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Tror aldri jeg har møtt en overvektig og flatbrystet kvinne som har vært igjennom brystkreft og masektomi. Men hadde jeg gjort det, skulle jeg så klart stått først i køen og mobbet henne skikkelig hardt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 10 timer siden, Else-Britt skrev: Tror aldri jeg har møtt en overvektig og flatbrystet kvinne som har vært igjennom brystkreft og masektomi. Men hadde jeg gjort det, skulle jeg så klart stått først i køen og mobbet henne skikkelig hardt. Gjennom flere tråder fremstår du som et troll. Eller aller mest en gretten bitter ekkel mann, og er du kvinne så fremstår du som ei dum heks. Får du en eller annen form for syk selvtilfredstillelse av å spy ut idioti i tråder? Anonymkode: ae0a0...20a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå