Gå til innhold

Huseier låser seg inn uten forvarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet hos en litt merkelig mann.. Etter det kom snø kan jeg se hans fotspor i snøen som tydelig viser at han har vært innom, og det skjer relativt ofte.. han har kun spørt en gang om å låse seg inn for å sjekke strømmåleren, men det sa jeg at jeg kunne sjekke selv.. 
vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, synes ikke dette er greit i det hele tatt. Er redd for at han er en "gristete" gammel mann også.. Er veldig redd og føler alltid et ubehag når jeg er hjemme.
Tips? Tørr ikke å si ifra direkte til han siden jeg tror det skaper en veldig klein situasjon osv

Anonymkode: 6cd1e...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor leier du hos denne mannen? Du må da ha fått et inntrykk av ham på forhånd, før du leste og underskrev leiekontrakten. Eller har du kanskje ingen kontrakt?

Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor leier du hos denne mannen? Du må da ha fått et inntrykk av ham på forhånd, før du leste og underskrev leiekontrakten. Eller har du kanskje ingen kontrakt?

Det er et godt spørsmål.. Jeg var i en situasjon som gjorde at jeg måtte skaffe meg et sted å bo ganske raskt. Moren min har forhørt seg og i følge andre skal han være en snill og grei mann, men jeg føler meg litt usikker rundt han. Har bodd her i 4 mnd og har ikke kommet meg ut enda. Han driver å stiller meg spørsmål som gjør at jeg ikke tør å si ifra og hvertfall ikke at jeg driver å ser etter et annet sted å bo, da får jeg dårlig samvittighet. 

Har skrevet kontrakt ja

Skrevet

Om du ikke tør å si ifra eller har noen andre som kan gjøre det for deg, så er det ikke noe å gjøre med saken. Fortsett å let etter nytt sted å bo og flytt når du kan.

Gjest Gallagher
Skrevet

Hei jeg så fotsporene dine i snøen utafor, var det noe du ville gi meg beskjed om? Det går jo an å spørre omdet, så får han svare det han vil. Han er vel ikke så dum at han ikke skjønner at du ser sporene?

Skrevet

Be om nøkkel til hans bolig og begynn å låse deg inn i tide og utide. Så skjønner han nok poenget.

Anonymkode: 27272...58c

Skrevet
6 timer siden, Arabella skrev:

Har du levd et veldig beskyttet liv? Aldri møtt noen som gir et bedre førsteinntrykk enn den de egentlig er? 

Anonymkode: fbe91...c1d

Skrevet

Roy Narvestad.

Anonymkode: d4e7d...8eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...