Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gå ca. 35 km på en uke? Bare på å gå tur? Jeg har ikke på meg telleren mens jeg er hjemme OL. Da mobilen er en stor klump å gå med inne. 

Anonymkode: 3c3f1...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Anonymkode: 3c3f1...647

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig eller ikke, men jeg går stort sett minst det på en uke.

Anonymkode: a1438...477

Skrevet

Når jeg går tur med hunden, så kan vi fint gå over 5 km på en tur, og da blir det fort over 35 km i uka, siden det blir rundt 7-10 km per dag.

Skrevet

Det hørtes i utgangspunktet bra ut, men når jeg regner på hvor mye jeg går og løper på en uke så blir det ca dobbelt så mye. Og jeg er ikke i super form. Men kanskje du trener masse i tillegg til de 35 km?

Anonymkode: f6738...614

Skrevet

Det er ikke spesielt uvanlig, ihvertfall. 

Anonymkode: 04d60...073

Skrevet

Vil tro det meste mellom 1-70 km er helt vanlig. Men hva er det du tenker på egentlig? Lurer du heller på hvor mye du burde gå?

Er ikke anbefalingen rundt 12000 skritt pr dag? (eller minimum 10 000), grovt regnet til km så kommer jeg til rundt 40 km i uka. Og det er vel medregnet all gåing. Så da er vel ikke 35 km i bare turgåing så galt tenker jeg.

Anonymkode: 336d8...35a

Skrevet

Jeg går ca 2-3 km hver dag bare for å komme meg til/fra jobb. I tillegg går jeg ofte 2-5 km på jobb. Trenger ikke gå spesielt mye ellers for å nå opp til 35km pr uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...