Gå til innhold

Dilemma dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå og begynner å bli for noe nytt igjen. Derfor har jeg vært på datingapp der jeg treaff en flott fyr som jeg har truffet et par ganger og funnet tonen med,  la oss kalle han mann1 . Han er veldig riktig for meg fordi han er på samme sted i livet. Har barn og egen bolig, fast jobb. Synes han er veldig lett å snakke med og vår første date gikk fra en kaffekopp til en hel kveld ute (uten mye alkohol) og taxi hjem på en classy måte uten seksuelle undertoner. Føler han er veldig rett, men merker at jeg ikke blir "Mo i knærne" eller noe. 

Så møter jeg tilfeldig mann2, ikke på datingapp. Han er virkelig kjekk og veldig sjarmerende. Vi snakker og ler godt sammen og kjemien føles som er der, jeg blir mer nervøs rundt han og får mer kribling i magen. Har vært på middag og ute sammen. Problemet er at han ikke virker like interessert når vi ikke er sammen. Han sier han vil treffes igjen og kan spørre hvordan dagen har vært, men bare såpass at han fortsatt har meg på kroken føler jeg. Kan jo  ære han bare ikke er typen som skriver så mye, men samtidig så føler jeg at jeg kanskje er mer interessert enn han.

Hvordan tenker dere at jeg skal gjøre dette videre? For meg er det helt feil å skulle date to samtidig, men vil jo heller ikke miste en som potensielt kan være den rette :/ 

Anonymkode: 2cb82...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt de én gang til og velg den du er mest sikker på kan føre til noe potensielt bra

• Liker 1
Skrevet

Dobbeldate en stund... 

Anonymkode: 05056...7bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...