AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Passer en hund med hoven pote. Det ser ut som et par av neglene er ganske lange. Jeg har sjekket poten og det er ikke tegn til sår. Hunden trekker poten unna, men "skriker" ikke. Han var med ut på en liten tur i sted. Eier kommer tilbake om et par dager. Har ikke fått tak i eier, så derfor jeg spør her. Hva bør jeg gjøre? Bør neglene klippes med klosaks? Hva med turer? Bør jeg gå kortest mulig turer med han kun for å tisse inntil eier er tilbake? Anonymkode: 80f2d...939
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 hvis du kan å klippe klør som er for lange så gjør du det, men du må¨være ytterst forsiktig med nervene. men om poten er hoven så ville jeg ikke tatt den på langtur, en tur rundt nabolaget er mer en nok, hvis hunden begyner å halte eller går rart så korter du ned turen til det minimale, så sier du ifre til eier når h*n kommer tilbake. hvis du har prøvd å få kontakt med eier så er det ikke mye mer du kan gjøre Anonymkode: fc6ba...982
Portvinpiken Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Ville du gått tur om du hadde hatt vondt i beinet? Ta en tur til vet i steden. De kan ordne klørne og se på foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå