Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 kan noen hjelpe meg å finne teksten til en barne sang som jeg tror heter jorden vi bor på (den starter med dette). det er en som synger første strofe, så gjentar alle. slik fortsetter sangen. den er fin, og min datter ønsker å lære seg den... på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Har ikke teksten men kan de første linjene, og har nå fått den på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 (refr)Jorden vi bor på himmelen blå vinden og regnet skapte han også torden som ruller lynet vi ser han skapte det hele - han vet hva som skjer(hver setning gjenentas) Først var det intet, her ingenting...(?) ikke en skydott, ikke en vind. Gud bare talte, noen får ord, skapte han himmel og skapte han jord(?) husker ikke mere jeg. er det ikke børrud? eller skippervold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. desember 2004 #4 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei - denne er innspilt på CD med Børud-gjengen (20 år gammel, men nyutgitt) Refreng: Jorden vi bor på (2x) Himmelen blå (2x) Regnet og vinden (2x) Skapte han også (2x) Tordnen som ruller(2x) Lynet vi ser (2x) Han skapte det hele (2x) Han vet hva som skjer (2x) Her var det intet der ingenting ikke en skydott ikke en vind Gud bare talte noen få ord skapte en himmel og skapte en jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #5 Del Skrevet 9. desember 2004 tusen takk alle sammen! vet dere, vi var i en kirke og hørte et barnekor synge denne sangen. TO HELE uker senere kom vår 3 år gamle datter og sang starten på denne sangen. jeg spurte henne hvilken sang det var (jeg husket selvsagt ikke noe), og hun svarte; det var den de store barna sang i kirken! hmm.... må ha gjort stort inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 9. desember 2004 #6 Del Skrevet 9. desember 2004 må ha gjort stort inntrykk! vet du hva? denne sangen likte jeg SÅÅ godt som liten, må være en fengende sang tenker jeg bara... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå