Gå til innhold

Har politiet lov å hamre på vegger, vinduer osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjokk om dagen. Politiet kom fordi de ville levere noe. De hamret løs på veggene, vinduene, og dørene i utleierboligen. Utleier forsto ikke hva som var meningen med å hamre løs på deres bolig på den måten. Naboer forsto heller ikke meningen med det. Det var ikke noe alvorlig. De skrek utenfor langt utpå kvelden. Itillegg til at de banket på boligen. Politiet har ringt meg på telefon, men jeg har ikke fått tid å tatt den. Lurer på om det har med det å gjøre. Vet ikke hva de vil. Men de skulle bare levere et brev og så var alt ute av verden. 

Jeg trodde det var innbrudd så derfor brukte jeg tid før jeg våget å åpne døren. 

Er dette lovlig? Kan utleier ha anmeldt dette? De sendte meg melding og sa at dersom noe slikt skjer i boligen deres igjen må jeg melde dem med en gang. 

Anonymkode: 4bce2...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker du helt sant nå?

Anonymkode: 35352...064

• Liker 1
Skrevet

I følget det samme innlegget på et annet forum var de der for å forkynne besøksforbud, etter at du atter engang har terrorisert eksen for endte gang.. så kanskje ta til deg svarene derifra..

Anonymkode: cbd2a...39e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I følget det samme innlegget på et annet forum var de der for å forkynne besøksforbud, etter at du atter engang har terrorisert eksen for endte gang.. så kanskje ta til deg svarene derifra..

Anonymkode: cbd2a...39e

Han har tatt kvelertak på meg i bilen sin slik jeg ikke fikk puste tidligere pluss bedrevet hard vold på meg i forholdet. Politiet sa de trodde meg men jeg måtte anmelde det for å få det igjennom. Jeg vil ikke anmelde det. Orker ikke mer av den situasjonen. Tror ikke at han skal være en fare for meg nå selv om han var voldelig mot meg i forholdet. 

• Liker 1
Skrevet

Kan klage på politiets måte å slå i vegger og på vinduer på  da de skulle gi meg brevet men jeg velger å ikke klage. Er huseier missfornøyd så får de klage på det men jeg er bare glad for å slippe unna mer problemer. Av den årsak så anmelder jeg ikke volden. Den ville nok blitt henlagt uansett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...