Gå til innhold

Dødens tjern

Anbefalte innlegg

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Ser noen på? Første episode nå som heter "shit's going down" Herregud! :P 

Leste at det fikk terningkast 3, så har ikke høye forventninger. :) 

Det er på Tvnorge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på. Men er det reellt, eller bare staget?

Skrevet
Spoiler

Mener å huske at jeg leste en artikkel om at det er staget, og at Jørn Lier Holst har skrevet rammefortellingen. 

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Ja det stemmer det du skriver i spoileren!

Skrevet

Er nok dessverre elendig. Norsk produksjonstillegg i anmeldelser er på ca. to øyne på terningen, så om det fikk terningkast 3 betyr det egentlig terningkast 1.

Anonymkode: 456fe...374

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Marimba skrev:
  Vis skjult innhold

Mener å huske at jeg leste en artikkel om at det er staget, og at Jørn Lier Holst har skrevet rammefortellingen. 

Takk :) 

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Siden en deltager trakk seg under innspilling fordi han var så redd får vi håpe det blir en smule spennende og skummelt for oss seere også da.

Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt greia, håper det blir bedre etterhvert.

Men det som hadde vært veldig kult hadde vært om noen av deltagerne hadde vært profesjonelle skuespillere, som spilte vanlige folk, men som plutselig forsvant midt under innspillingen og sånt, uten noe spor for de som var igjen. Det hadde vært litt creepy :P 

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Siden en deltager trakk seg under innspilling fordi han var så redd får vi håpe det blir en smule spennende og skummelt for oss seere også da.

Dette fikk ikke jeg med meg. Er dette noe som skjer senere? 

Anonymkode: 70504...7bb

Skrevet

Jeg så litt på, men syntes (utfra de 10 minuttene) at det ikke fungerte så bra på TV. Tenker at et slikt krim-mysterium (?) kan være spennende å delta i, som deltaker, på utdrikningslag eller teambuilding-event eller noe. Men å sitte hjemme og se på en skjerm at andre folk grubler over saker og ting, ser på kart, etc.... Kanskje jeg skal gi det en sjanse til, men de ti minuttene jeg så var ikke så engasjerende for meg som tv-publikum.

Anonymkode: d536d...52a

Skrevet

Jeg likte første episode jeg...
Jeg liker at det ikke handler om å være mest mulig full, ha minst mulig klær, og være mest mulig backstabbing bitch.

Anonymkode: 9df6c...bda

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så litt på, men syntes (utfra de 10 minuttene) at det ikke fungerte så bra på TV. Tenker at et slikt krim-mysterium (?) kan være spennende å delta i, som deltaker, på utdrikningslag eller teambuilding-event eller noe. Men å sitte hjemme og se på en skjerm at andre folk grubler over saker og ting, ser på kart, etc.... Kanskje jeg skal gi det en sjanse til, men de ti minuttene jeg så var ikke så engasjerende for meg som tv-publikum.

Anonymkode: d536d...52a

Så enig! Sikkert kjempegøy å delta selv,men ikke så gøy å se på TV.

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk ikke jeg med meg. Er dette noe som skjer senere? 

Jeg leste det i en artikkel men jeg glemte meg og lurte på om jeg kanskje spoilet noe. Det virker som vi får se det neste gang, ja. :) 

Skrevet

Verste møkka jeg har sett på lenge ( og det sier ikke lite), det blir med den ene episoden ja. Kan ikke tenke meg dette blir noen suksess for TVN.

For øvrig ingen tvil om at TV Norge har operert med en øvre IQ-grense når de har valgt ut deltakere. 

Anonymkode: 92e37...364

• Liker 3
Skrevet

Synes dette var kjempebra! Kommer helt klart til å følge med videre :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Virker som det hele ble kansellert før siste episode ble sendt på TV. Var seertallene så lave? 

Skrevet
På 12.2.2017 den 20.00, NordicViking skrev:

Man kan delta og vinne premier her - Dødens tjern.

Aktiviteten har vært laber. Ikke rart at TV Norge valget å kansellere det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...