Gå til innhold

Folk som ikke liker eller spør tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne som du har hatt mye med å gjøre tidligere, eller nylig. Venner du har delt hybel med, studert sammen med eller jobbet med. Så slutter dere, og sier gjerne "vil savne deg" "må prøve å treffes igjen". Jeg har likt insta bildene til mange av de, men de liker aldri mitt. Og når jeg har tatt kontakt på messenger og spør hvordan det går, hva de driver med osv, så svarer de bare og spør ikke om noe tilbake. 

For en stund siden var det ei som dro ganske i nærheten av der ei anne bodde, så skrev hun på kommentarfeltet på face, at det var så nær osv. Men om jeg har tatt kontakt med folk om jeg er i nærheten, har de ofte ikke hatt tid, er på jobb eller treffer andre. Derimot har de tid til å treffe hverandre :/ . Jeg skjønner liksom ikke hva jeg har gjort "galt". 

Anonymkode: 0cf0a...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trykker liker på et bilde hvis jeg faktisk liker det, ikke som gjensvar på eventuelle likes jeg selv har fått. Og hvis du spør om noe og de svarer og ikke spør om noe tilbake, så lurer de vel ikke på noe, da? At de ikke vil treffes når dere er i nærheten av hverandre kan være tilfeldig, men hvis det blir et mønster så hadde jeg tenkt at det vennskapet var i ferd med å dabbe av.

Anonymkode: 64183...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...