AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Og hvorfor heter det 4 stjernes.? Har ikke sett noen stjerner der. I kveld satt jeg å så dette programmet. Det var en pinlig affere. En blogger var med. Hade det vært min datter,min søster, eller tidligere elev av meg...Ville jeg vært flau. Du lærer noe hjemme? Også på skolen. Er det vanlig at 22 åringer er så hjelpesløs? Du kan ikke kutte en agurk? Du vet ikke hvordan du får av plasten på varene. Maten som ble forsøkt laget, er mat 10 åringer fikser lett. Pinlig Anonymkode: bbba3...eea
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Får også helt sjokk over hvor udugelige folk er på kjøkkenet. Skjønner at mange av dem har travle hverdager, men hvordan går det an å være voksen og aldri ha holdt i en gryteklut før? En annen irriterende ting er de som er med selv om de åpenbart har anoreksi. Og de med massevis av allergier/preferanser. Noen få positive overraskelser er det jo også - Fridtjof Såheim og Siv Jensen er de jeg kommer på i farta. Anonymkode: 881af...73a
Gjest Bossa Nova Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Hun tjener jo 260 000 i måneden da. For den lønna, kunne jeg godt mistet ferdighetene mine på kjøkken...
Forundret.. Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Huff. Jeg så det også, fikk skikkelig vondt av henne. Som blogger burde hun vel fått sponset skikkelige kniver i stedet for å måtte bruke brødkniven til å bokstavelig talt sage seg gjennom agurken. Ikke fordi hun ikke har råd men fordi hun kanskje ikke vet bedre enda. Og hygieneinfo, vask grønnsakene.. Fikk rett og slett lyst til å lære henne hvordan det gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå