AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Indiska har som kjent norsk webside, og der kan man så bestille varer. Det har jeg gjort, og på mailen kommer det så fram at varer blir sendt fra Sverige. Da lurer jeg på, må jeg betale fortolling for varer fra Indiska?? Bestilte for tusenlappen. Anonymkode: 88e4e...bdb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Indiska har som kjent norsk webside, og der kan man så bestille varer. Det har jeg gjort, og på mailen kommer det så fram at varer blir sendt fra Sverige. Da lurer jeg på, må jeg betale fortolling for varer fra Indiska?? Bestilte for tusenlappen. Anonymkode: 88e4e...bdb Nei, ikke når du kjøpte gjennom en norsk nettside. Anonymkode: d43a6...982
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke når du kjøpte gjennom en norsk nettside. Anonymkode: d43a6...982 Tusen takk for svar Anonymkode: 88e4e...bdb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå