Livets datter Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 http://img71.exs.cx/img71/600/g8bcimg1112.jpg http://img22.exs.cx/img22/1467/l9cswarowski2.jpg http://img24.exs.cx/img24/5642/h9ccimg1558.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Fine! Har du laget dem? Likte godt det øverste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 De var veldig fine, flink du livets datter :-) men klarte ikke å få opp det siste bildet, men etter de to første å dømme er det sikkert nydelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Du er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 Kjempeflotte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 8. desember 2004 Fine! Har du laget dem? Likte godt det øverste Ja, har laget dem selv. Kjempemoro! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. desember 2004 #7 Del Skrevet 8. desember 2004 Det midterste var kjempestilig - har du oppskrift å låne bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 8. desember 2004 #8 Del Skrevet 8. desember 2004 Enig med Ingeborg, det blå var kjempefint! Bruker du oppskrifter eller har du et fantastisk talent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #9 Del Skrevet 8. desember 2004 Nydelig!!!!! Aner jeg svarowski på det turkise armbåndet? Kjempeflotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 8. desember 2004 #10 Del Skrevet 8. desember 2004 Dette var skikkelig fint!!! Har du tenkt å selge....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 9. desember 2004 #11 Del Skrevet 9. desember 2004 Gjør bare oppmerksom på at Kjøp/salg KUN er tillatt via markedsplassen. Ei heller via pm - moderator ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette var skikkelig fint!!! Har du tenkt å selge....? Jeg selger til venner, venners venner og familie, og har hatt en del smykke-partys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 9. desember 2004 Bruker du oppskrifter Noen ganger snapper jeg opp oppskrifter på forskjellige ting. Dette har jeg bare prøvd meg frem på, for å finne en teknikk å tre perlene på! Nydelig!!!!! Aner jeg svarowski på det turkise armbåndet? Kjempeflotte! Ja, det er helt riktig. Elsker swarowski-krystaller. Er utrolig vakkert skinn i dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2004 #14 Del Skrevet 9. desember 2004 Ja, det er helt riktig. Elsker swarowski-krystaller. Er utrolig vakkert skinn i dem! Det er du ikke alene om! Og det virkelig gjør seg i smykker, blir en helt annen glans enn plast (urhg) og glass. Du har virkleig et talent for dette, smykkene var utrolig flotte! Lykke til videre med produksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 10. desember 2004 Har du tenkt å selge....? Du kan sende meg en pm dersom... Lykke til videre med produksjonen! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #16 Del Skrevet 10. desember 2004 De to øverste var stilige.. (men det nederste så ut som noe dattera mi har laga i barnehage.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 11. desember 2004 #17 Del Skrevet 11. desember 2004 SÅ FLINK DU ER Melder meg på listen over beundrere... Ble inspirert til å lage litt jeg også. Har du noen spesielle nettsteder å anbefale hvor man kan finne fremgangsmåter og tips? Så får vi se hvordan jeg klarer dette her Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 11. desember 2004 #18 Del Skrevet 11. desember 2004 Denne siden har veldig mange gode idèer og stilige smykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 13. desember 2004 (men det nederste så ut som noe dattera mi har laga i barnehage.. ) Fordi det er rosa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå