Gå til innhold

hatt kontakt i månedsvis, men ingenting skjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å snakke med en fyr for noen måneder siden. Hadde veldig mye kontakt frem til vi tilslutt møttes tilfeldig på samme fest før jul. Møtt han noen ganger etter dette, oftest i festsammenheng og en gang der jeg fikk sitte på med han et sted (2timers kjøretur). Det som derimot er veldig rart for meg er at det ikke har skjedd noenting mellom oss. Vi har klemt liksom, men ikke noe kyssing, sex eller noe. Både jeg og han har vært litt flørtende med hverandre (typ han har f.eks sagt jeg kan sove over (på sofaen) og kan komme på besøk)). Vi har fortsatt bra kontakt, ganske jevnt mellom hvem som insjer først. Tenkte jeg skulle høre med han om han vil finne på noe snart, for det blir litt kjedelig å snakke så mye uten at vi får hengt sammen eller noenting skjer. Men er litt redd for å spørre.. Tenker at han kanskje bare ser på meg som en potensiell venninne, men samtidig snakker vi såpass mye med hverandre og ser hverandre nesten aldri at det er litt merkelig det også? Føler at vi bare holder kontakt mens ingenting skjer. Han jobber også i nærheten av der jeg bor men han har aldri spurt om å finne på noe. Hvorfor tar han aldri insj? Hva hadde dere gjort? Er litt redd han tror jeg sikter til en date om jeg spør om å finne på noe. Vil i grunn bare bli bedre kjent og se om det er vits å holde all denne kontakten eller ikke.

Anonymkode: d1379...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å snakke med en fyr for noen måneder siden. Hadde veldig mye kontakt frem til vi tilslutt møttes tilfeldig på samme fest før jul. Møtt han noen ganger etter dette, oftest i festsammenheng og en gang der jeg fikk sitte på med han et sted (2timers kjøretur). Det som derimot er veldig rart for meg er at det ikke har skjedd noenting mellom oss. Vi har klemt liksom, men ikke noe kyssing, sex eller noe. Både jeg og han har vært litt flørtende med hverandre (typ han har f.eks sagt jeg kan sove over (på sofaen) og kan komme på besøk)). Vi har fortsatt bra kontakt, ganske jevnt mellom hvem som insjer først. Tenkte jeg skulle høre med han om han vil finne på noe snart, for det blir litt kjedelig å snakke så mye uten at vi får hengt sammen eller noenting skjer. Men er litt redd for å spørre.. Tenker at han kanskje bare ser på meg som en potensiell venninne, men samtidig snakker vi såpass mye med hverandre og ser hverandre nesten aldri at det er litt merkelig det også? Føler at vi bare holder kontakt mens ingenting skjer. Han jobber også i nærheten av der jeg bor men han har aldri spurt om å finne på noe. Hvorfor tar han aldri insj? Hva hadde dere gjort? Er litt redd han tror jeg sikter til en date om jeg spør om å finne på noe. Vil i grunn bare bli bedre kjent og se om det er vits å holde all denne kontakten eller ikke.

Kanskje han tenker det samme. Hadde invitert han på noe jeg. Man driter seg ikke ut fordi man spør noen ut. Det er bare et kompliment.

Anonymkode: 83166...9f7

• Liker 4
Skrevet

Når du skriver "ingenting skjer", mener du egentlig "han prøver seg ikke"? Hvorfor kan du ikke ta initiativ selv?

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som at han ikke er interessert i deg på måten du er i ham 

Skrevet
57 minutter siden, Okapi skrev:

Når du skriver "ingenting skjer", mener du egentlig "han prøver seg ikke"? Hvorfor kan du ikke ta initiativ selv?

Det er han som er mann som må ta initiativ og risikere ...det er sånn det fungerer :) sånn sett er det lett å være kvinnfolk.
På den annen side så blir de valgt ..de setter seg aldri i posisjon til å velge, om du skjønner forskjellen.

Det må man bare akseptere egentlig. Drittlei det der selv men hadde det vært opptil kvinnfolk så hadde det ikke blitt mange kjærestepar. 

Skrevet

Bare å spørre rett ut om dere skal finne på noe sammen 😊  Avslappet måte å bli kjent på uten noe forventninger.

Hvis en fyr hadde spurt meg om det ville jeg skappet mer av enn om han spurte om vi skulle ta en date. 

😊

Anonymkode: bd038...798

• Liker 4
Skrevet

10 timer siden, Okapi skrev:

Mener ikke det nei. Vi har snakket i månedsvis og møttes noen ganger - men det har ikke vært på våres initiativ. Derfor føler jeg at ingenting skjer. Hadde han spurt om å gjøre noe annet utover enn å bare holde kontakten via mobilen hadde det vært noe annet. Trenger ikke bety at han må prøve seg.

10 timer siden, meeeg9 skrev:

Høres ut som at han ikke er interessert i deg på måten du er i ham 

Hvorfor det? Siden jeg vurderer å høre om å finne på noe? Haha. Jeg vet ikke om jeg er interessert i fyren, må bli bedre kjent først. Men ja, godt mulig jeg har mer interesse av det enn han, men synes fortsatt det er rart han da enda holder på denne kontakten.

Takk for svar alle sammen! Jeg burde vel bare høre, så får vi se..

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke det nei. Vi har snakket i månedsvis og møttes noen ganger - men det har ikke vært på våres initiativ. Derfor føler jeg at ingenting skjer. Hadde han spurt om å gjøre noe annet utover enn å bare holde kontakten via mobilen hadde det vært noe annet. Trenger ikke bety at han må prøve seg.

Men til syvende og sist er det jo én person som skritter over den terskelen; enten han, eller deg. Hvis han ikke gjør det, kan det være fordi han ikke ønsker å ta forholdet til det nivået, eller fordi han tviler på om du vil eller ikke. Da må du nesten gjøre det selv, gi opp, eller bare fortsette å vente inn i evigheten, i håp om at han kanskje prøver seg. Jeg er den første til å innrømme at å åpne seg på den måten er griseskummelt, men det skjer jo liksom ikke så mye når begge bare venter på den andre.

Skrevet

Når en mann er interessert, så viser han sin interesse. Husk det! Og dette kan heller ikke sammenlignes med situasjoner der mannen venter på at damen skal ta initiativ. Din situasjon er annerledes. Ettersom dere allerede har kontakt, trenger han bare å spørre deg ut, noe han ikke gjør. Godt mulig at han bare skriver tilbake til deg for å være høflig, og ikke ghoste deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...