Gå til innhold

.

Gjest Mille måne

Anbefalte innlegg

Gjest Mille måne
Skrevet (endret)

.

Endret av Mille måne
Urelevante svar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du reagerer på? 

Anonymkode: 74215...aec

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hva tror du vil skje!?!  Alle menn er ikke pedofile voldtekts forbrytere altså.

Gjest Mille måne
Skrevet

Hadde jeg trodd han var en pedofil voldtektsforbryter, hadde jeg neppe vært samboer med han.. 

Jeg bare syns det er rart, jeg syns hun er for stor til å ligge i senga til forelder.. 

Jeg gjorde aldri det selv når jeg var blitt så stor, så mulig det bare er meg.. Derfor jeg spør..

Skrevet
1 minutt siden, Mille måne skrev:

Hadde jeg trodd han var en pedofil voldtektsforbryter, hadde jeg neppe vært samboer med han.. 

Jeg bare syns det er rart, jeg syns hun er for stor til å ligge i senga til forelder.. 

Jeg gjorde aldri det selv når jeg var blitt så stor, så mulig det bare er meg.. Derfor jeg spør..

Igjen spør jeg, hva er det du synes er rart? Hva tenker du? 

Anonymkode: 74215...aec

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil gjette på at mine sønner fortsatt gjerne vil sove i foreldresengen med meg gitt sjansen når de er 12. Jeg er deres mor. Lurer igrunn på når det blir avleggs for dem.

Anonymkode: b8d3d...223

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Mille måne skrev:

Og jeg ser ikke problemet.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Da gutten min var 12, og vi var "hjemme alene", sov vi bestandig i samme seng. Husker det som en koselig ting, vi så på tv fra sengekanten, spiste snop og snakket om alt og ingenting. Selv gjorde jeg aldri det til mine foreldre,og kunne ikke tenkt meg det heller,da jeg var på den alderen.Så vi er alle forskjellig....

Selvfølgelig er ikke alle menn pedofile og voldtektsforbrytere, det vet jo TS også, men det er utrolig mange barn som blir utsatt for dette, derfor synes jeg det er greit å være obs på at det faktisk kan skje. 

Anonymkode: 70f00...759

• Liker 1
Gjest Mille måne
Skrevet

Når er man blitt "for stor" da, til å dele seng med foreldre? Min eldste gutt er 7, han vil ikke sove i min seng lenger.. Skjønner at alle barn er forskjellig osv, igjen, derfor jeg spør. For å høre hva dere med barn i den alderen har av erfaring..

Skrevet

Hvorfor skal en 11 åring sove i seng med far/moren sin. Er jo langt fra en baby lengre?

Skrevet

Både jeg, søsknene mine og svigersøsknene mine har gjort dette til vi var ganske store - når en forelder var ''alene hjemme'' :) 

Man er for stor når man ikke ønsker det lenger. Selvsagt, om en 11-åring ikke hadde sovet i egen seng, krevd å sove med pappa når dere alle er hjemme osv. Da er det et problem. Men litt spesialbehandling når en forelder er ''hjemme alene'' ser jeg ikke problemet med :) 

• Liker 2
Skrevet

Så lenge jenta ikke har et problem med å sove i samme seng som pappaen, så ser jeg ærlig talt ikke problemet. Skjønner ikke at du tar det opp en gang. Hvorfor skulle det være et problem? Du tror vel ikke at samboeren din er en voldtektsmann?  

Anonymkode: ede0e...50a

Skrevet

Det er jo spesielt..så ja, det er rart. 

Anonymkode: 323ce...e4e

Skrevet (endret)

Jeg er 18 år og senest i sommer sov jeg i samme seng som min mor da min far var bortreist i 4 uker. Det var noen netter jeg ikke fikk sove og var urolig, og da var det deilig å slippe å ligge våken på rommet mitt helt alene til langt ut på natt... (Min mor og jeg har et svært godt forhold)

Min bror som er 11år liker også sove i seng med min mor innimellom når far ikke er hjemme. Når han selv blir rundt 15+ kan jeg se for meg han vil slutte med det, men akkurat nå er han fortsatt et barn.

Familier er forskjellige. Ingen av oss kunne tenkt oss å sove med vår far, men det er fordi han ikke er like glad i nærhet slik som vår mor. Slik er det med barn også, noen liker nærhet mer enn andre. Er ikke noe rart i det, og håper du ikke seksualiserer det

Endret av Spiteful
  • Liker 1
Gjest Mille måne
Skrevet
7 minutter siden, brownbrown skrev:

Hvorfor skal en 11 åring sove i seng med far/moren sin. Er jo langt fra en baby lengre?

Det er det jeg lurer på også.. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal alle sånne ting blåses opp til å være rart eller unormalt? Jeg sliter med panikkangst, å hvis den er skikkelig ille drar jeg til min mor og sover i senga med hu. Skjer jo ikke hver dag eller hver mnd, men det er faktisk er god trygghet for meg, å jeg er 25. Kanskje en grunn til at forholdet mellom meg og mamma er så tett, nettop fordi hun aldri har nektet meg nærhet jeg har hatt behov for. Leser om fedre som ikke får bytte bleie på jentungen sin, barnehageansatte som blir uglesett osv. Har verden virkelig blitt så høl i huet paranoid at vi ikke kan stole på faren til vårt eget barn en gang??? 

Anonymkode: c07ba...1fb

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det trenger være noen aldersgrense for å sove i samme seng som sitt eget barn. Men må innrømme jeg reagerte veldig da jeg møtte min mann. Han sov i samme seng som sin 9-årige datter da hun var på helgebesøk hos han, og han sover naken. Kan umulig ha vært kjekt for henne å se sin fars morgenbrød. Synes godt han kunne sovet med boxer i det minste!!!

Anonymkode: 741f2...854

• Liker 1
Gjest Mille måne
Skrevet

Det var ikke meninga å blåse det opp i det hele tatt.. Jeg er ikke vant til det selv bare. Jeg har et nært og godt forhold til begge mine foreldre, så det kan man fint ha selv om man ikke trenger å dele seng..

Det var heller ikke meninga å seksualisere det på noen som helst måte.. 

Gjest Mille måne
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det trenger være noen aldersgrense for å sove i samme seng som sitt eget barn. Men må innrømme jeg reagerte veldig da jeg møtte min mann. Han sov i samme seng som sin 9-årige datter da hun var på helgebesøk hos han, og han sover naken. Kan umulig ha vært kjekt for henne å se sin fars morgenbrød. Synes godt han kunne sovet med boxer i det minste!!!

Anonymkode: 741f2...854

Han sover vanligvis naken, men han var snar med å si at boxeren beholdt han på🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...