Gå til innhold

Hvilken kjøkkenleverandør bør jeg velg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på noen uker å få priser på kjøkken. Nå står det mellom tre leverandører, men så lurer jeg på om noen her inne har erfaringer med noen av disse. Da de ligger så å si på samme pris, så er det mer omdømmet til de tre jeg lurer på om dere har noen meninger om. Har dere kjøpt fra en av disse og vært misfornøyde med f eks holdbarheten på kjøkkenet eller andre "ting" dere har hatt å utsette på valget dere gjorde? Det er snakk om mye penger når en fornyer et kjøkken, så det er alltid greit å høre hva andre mener før en tar et valg.

Skal ikke ha forslag på andre leverandører, ikke det jeg er ute etter. Bare disse tre. 

Norema - Huseby - Drømmekjøkken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at Huseby er dyrest og mest ekslusiv. Det jeg forbinder med Huseby, er store solide, eksklusive eikekjøkken.

Norema gir garantert minst for pengene....i hvert fall etter mine erfaringer. Ikke verdt pengene!

Hadde gått for Drømmekjøkken. Mye å velge i og jeg liker det :) 

Anonymkode: 304a1...d6a

Skrevet

Jeg kjøpte Norema forrige gang, og var sååå fornøyd! Kjøpte ikke flatpakket, men det som heter areal, tror jeg. 

Jeg har drømmekjøkken på badet nå, og det var upraktiske løsninger for montering. Måtte løsne skrog for å feste knotter, og sånne løsninger på baderomsmøbler til 15.000 gir litt dårlig inntrykk for min del. 

Huseby har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: ef603...d2d

Skrevet

God erfaring med Drømmekjøkken. Eller, foreldrene mine har i alle fall det :) Jeg har ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...