Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal ut å reise og jeg tenkte jeg skulle slenge inn et ønske om ny parfyme. Jeg kan ikke fordra tunge parfymer, men liker friske/vårlige lukter. Noen som har noen å anbefale som er i den gaten? 

Anonymkode: d2d2f...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes omtrent alle til Escada er friske og lette. :nigo: Digger de parfymene.

Skrevet
11 timer siden, KaDust skrev:

Jeg synes omtrent alle til Escada er friske og lette. :nigo: Digger de parfymene.

Det er noen år siden jeg hadde en av dette merket og husker den var god, tror jammen jeg skal foreslå det. Takk for tips! Får bare si at han får lukte seg frem og velge den beste :P

Anonymkode: d2d2f...d41

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jo Malone har fantastiske dufter som lukter naturlig og er heller ikke så tunge siden de går under cologne istedenfor parfum eller eu de toilette. Kan være litt kjipt om man liker at lukten skal vare i flere timer,  men de selger de i små flasker også som er greie å ha i veska.  Skal han til London eller Frankrike er de veldig lette å finne og det er en haug med dufter å velge mellom :) favoritten min er red roses. De bruker bare naturlige ekstrakter om jeg husker rett,  så du slipper å bli kvalt av syntetisk vanilje osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...