Babyface Skrevet 27. juli 2002 #1 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg kikket gjennom en del gamle ting i går og fant bl a russekortene fra den gangen jeg var russ. Det var moro å lese hva folk hadde skrevet og jeg kan love det var mye dårlig humor! Jeg hadde to tekster: Jeg våknet en søndagsmorgen etter en lørdagsnatt, det gikk en spurv på tunet og trampet som besatt! Jeg har for mye blod i mitt alkoholomløp! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. juli 2002 #2 Del Skrevet 27. juli 2002 *løpe og hente mitt* "Det sies at sex hemmer veksten. Jeg er lykkelig som liten.........." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 27. juli 2002 #3 Del Skrevet 27. juli 2002 AHHHHHHHHHH Tornerose! AKKUART det samme hadde jeg! Når var du russ? Jeg gikk ut i 95............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 27. juli 2002 #4 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg var russ 98. jeg så det på en russekort, kanskje det var ditt??? Passer bra for oss ikke så altfor høye :cry: Forresten er jo lykkelig jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #5 Del Skrevet 27. juli 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. juli 2002 #6 Del Skrevet 27. juli 2002 Øh.... på mitt fra '96, sto det: Jeg er glad jeg er født jente og jeg vet at mange gutter er enige med meg. Og: Skal vi dusje først? Huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 27. juli 2002 #7 Del Skrevet 27. juli 2002 "Når jeg får lyst til å arbeide, så setter jeg meg rolig ned i et hjørnet og venter til anfallet er over." Hadde tenkt lite over hva jeg skulle ha på russekortet da jeg måtte velge. Og så tenkte jeg litt på ungene som skulle samle litt kortene, så da ville jeg ikke ha noe "freaky" noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 27. juli 2002 #8 Del Skrevet 27. juli 2002 Noen dør, før de vet hvordan det er å stå naken uti regnet Og Jorda er ikke rund, den bare ser sånn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 27. juli 2002 #9 Del Skrevet 27. juli 2002 Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another. (for spesielt interesserte: Madonna-sitat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 27. juli 2002 #10 Del Skrevet 27. juli 2002 Russekortet mitt fra 97: Hvordan kan det ha seg at alt jeg liker fører til kreft hos mus?? Jaja..ikke så utrolig originalt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmie Skrevet 27. juli 2002 #11 Del Skrevet 27. juli 2002 "Røykere er også mennesker, men ikke så lenge" og "Den som synder sover ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 28. juli 2002 #12 Del Skrevet 28. juli 2002 Det er nødt til å bo folk på månen, for det lyser der om kvelden. -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlena Skrevet 28. juli 2002 #13 Del Skrevet 28. juli 2002 Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det! Russ '92 (gammel jeg !!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. juli 2002 #14 Del Skrevet 28. juli 2002 Arbeidslyst - kom til meg, her skal du finne hvile. Jeg var russ i -87 og har fortsatt det "mottoet" jeg. :oops: Er veldig god på å slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #15 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg var russ i 96 og jeg hadde flg. på mitt kort: "Liten av vekst, men desto større i kjeften" Dette mente visst mine medelever passet for meg av en eller annen grunn Høyden stemte i hvertfall 20April2002 http://home.no.net/waraas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #16 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg tror jeg var rødruss i `91 :oops: Vel, mitt motto var: Det er bedre å bli elsket av mange enn å bli mange av å elske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiquita - ikke innlogget Skrevet 28. juli 2002 #17 Del Skrevet 28. juli 2002 Søvnløshet er roten til all lakenvask!!! (-01) Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 28. juli 2002 #18 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg hadde Motstå ikke alle fristelser,det ikke sikkert de kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 30. juli 2002 #19 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg hadde to russekort (1999) Det ene var sammen med en venninne og der sto det: "Ikke for å vør ækkel asså, men... Vi drit i ælle døkk!" (dialekt...) Det jeg hadde for meg selv husker jeg ikke hva det sto på, men jeg husker det var noe grovt og stygt som ikke passet til de ungene som fikk russekortet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 30. juli 2002 #20 Del Skrevet 30. juli 2002 Jammen var også jeg russ!!!!!!!!! På kortet stod det: Salig er de hjulbeinte for de har`n i parantes. Fin ikke sant???? Noen som skjønte det??? Jeg var gravid i 7.mnd og enkelte, som meg i dette tilfelle, får en spes måte å gå på ~~MARA~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå