AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Meg og typen elsker å fise hverandre i trynet! Sniffe inn den herlige aromaen av gårsdagens middag.. Det er ikke bare det som tenner oss men også at det kommer fra hverandres rumper.. Jeg sørger ofte for å lage middager som som gjør oss luftige.. (hvis dere skjønner hva jeg mener ). Av og til når typen ligger å sover og hvis jeg har mye luft i magen pleier jeg å reise meg oppi senga, peke rumpehullet mot ham og slippe en svær feit fis rett i trynet hans! Kjenner jeg blir kåt bare av å skrive denne tråden! Det var faktisk en gang jeg tvang han til å forgude rumpen min.. han måtte slikke rumpehullet mitt! Ikke prøv å si at han ikke liker det.. Han elsker det! For jeg er hans misstress.. Vi elsker det.. og vi håper at det er noen andre der ute som også gjør det. Grunnen til at jeg skriver her er fordi vi vil gjerne finne andre som har samme interessen Vi planlegger å lage en ''fart-orgy'' med masse mennesker! Noen som kunne tenkt seg å bli med? Anonymkode: c30c0...95d 3
Gjest Surfrukt Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Veldig søtt at du har lagt denne på Barn/familie-forumet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg og typen elsker å fise hverandre i trynet! Sniffe inn den herlige aromaen av gårsdagens middag.. Det er ikke bare det som tenner oss men også at det kommer fra hverandres rumper.. Jeg sørger ofte for å lage middager som som gjør oss luftige.. (hvis dere skjønner hva jeg mener ). Av og til når typen ligger å sover og hvis jeg har mye luft i magen pleier jeg å reise meg oppi senga, peke rumpehullet mot ham og slippe en svær feit fis rett i trynet hans! Kjenner jeg blir kåt bare av å skrive denne tråden! Det var faktisk en gang jeg tvang han til å forgude rumpen min.. han måtte slikke rumpehullet mitt! Ikke prøv å si at han ikke liker det.. Han elsker det! For jeg er hans misstress.. Vi elsker det.. og vi håper at det er noen andre der ute som også gjør det. Grunnen til at jeg skriver her er fordi vi vil gjerne finne andre som har samme interessen Vi planlegger å lage en ''fart-orgy'' med masse mennesker! Noen som kunne tenkt seg å bli med? Anonymkode: c30c0...95d Kan du poste bilde av rumpehullet ditt? Anonymkode: f72be...bc7 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du poste bilde av rumpehullet ditt? Anonymkode: f72be...bc7 Skulle gjerne gjort det men typen er veldig streng på at jeg er hans.. Hvis det hadde vært opp til meg så hadde jeg latt andre menn sniffe det vakre hullet men han vil ikke dele meg med noen.. ikke engang den gamle naboen som ikke har fått noe på 30 år :/ Anonymkode: c30c0...95d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne gjort det men typen er veldig streng på at jeg er hans.. Hvis det hadde vært opp til meg så hadde jeg latt andre menn sniffe det vakre hullet men han vil ikke dele meg med noen.. ikke engang den gamle naboen som ikke har fått noe på 30 år :/ Anonymkode: c30c0...95d Uffameg, hvordan skal da fart-orgien gå? Når han ikke vil dele deg? Hva skjer hvis en annen mannen lurer ansiktet sitt nært asshullet ditt der? Anonymkode: f72be...bc7 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uffameg, hvordan skal da fart-orgien gå? Når han ikke vil dele deg? Hva skjer hvis en annen mannen lurer ansiktet sitt nært asshullet ditt der? Anonymkode: f72be...bc7 Jeg kan legge meg i senga våres sent på kvelden før han kommer hjem fra jobb, hente litt pisket krem og sprute det rundt rævhullet.. Så ligger jeg bare å venter til han kommer hjem og jeg kommer til å si til han at han får ikke smake på godsakene før vi fart orgyen er igang åååhh.. Hadde du vært her nå så skulle du jammen mg fått gjennomgå min kongelige rumpe! ;* Anonymkode: c30c0...95d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 Hvis dette finnes er det mye jeg ikke vet, noe som kanskje er like greit. Anonymkode: 91922...6ab
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 Herregud, jeg googlet det Anonymkode: 91922...6ab 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 Har lært mye nye uttrykk her inne siste tiden! Kg som læringsarena er greit det, vi trenger å bli opplyste om alle spesielle fetisjer der ute. Anonymkode: 667ae...ed4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 Åhhhneii! Jeg har begått en stor feil! Meg og typen skulle ha fise sex isted, men han sa plutselig at han ville ha VANLIG SEX!! KRISE! Betyr det at han ikke liker rumpehullet mitt lengre??!! Åh jeg som hadde tattovert navnet hans på rumpa! Han kommer aldri til å sniffe fisene mine mer!!Anonymkode: c30c0...95d 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 Tror ikke det er mange som liker dette. Nettopp på grunn av den "herlige" aromaen av gårsdagens middag. Anonymkode: 6f8f7...f57 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er mange som liker dette. Nettopp på grunn av den "herlige" aromaen av gårsdagens middag. Anonymkode: 6f8f7...f57 Nå får du gi deg! Dette er faktisk favoritthobbyen til mange inkludert meg og min samboer! Jeg er sikker på at hadde du i hvert fall prøvd det sammen med meg, så hadde du hatt en annen mening, det lukter herligt ! hvordan kan du sitte bak en dataskjerm og si noe sånt som det der! Nei vet du hva, sånne som deg burde bli innlagt på psykriatrien! Anonymkode: c30c0...95d 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 Denne tråden vil nok ikke nå godteri-ronja nivå, dessverre. Anonymkode: 57b6d...064 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhhhneii! Jeg har begått en stor feil! Meg og typen skulle ha fise sex isted, men han sa plutselig at han ville ha VANLIG SEX!! KRISE! Betyr det at han ikke liker rumpehullet mitt lengre??!! Åh jeg som hadde tattovert navnet hans på rumpa! Han kommer aldri til å sniffe fisene mine mer!! Anonymkode: c30c0...95d Gratulerer, typen din har blitt normal, noe som ikke kan sies om deg dessverre. Anonymkode: 91922...6ab
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg! Dette er faktisk favoritthobbyen til mange inkludert meg og min samboer! Jeg er sikker på at hadde du i hvert fall prøvd det sammen med meg, så hadde du hatt en annen mening, det lukter herligt ! hvordan kan du sitte bak en dataskjerm og si noe sånt som det der! Nei vet du hva, sånne som deg burde bli innlagt på psykriatrien! Anonymkode: c30c0...95d Ja, skal legge meg inn i morgen. Anonymkode: 6f8f7...f57
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 Jeg får av og til gode tips her på KG, men jeg tror jeg skal holde de deilige aromaene fra gårsdagens middag, for meg selv Anonymkode: 07b5f...3df
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 På en fuktig hyttetur måtte jeg og en kompis sove i annekset, det var ikke oppvarming i bygget, og -10 ute. Vertinnen hadde dekket køyesengene med reinsdyrskinn. Utpå natten våknet jeg av at kompisen i underkøyen fikk damebesøk. Fikk kjempestå av å høre de knulle på reinskinna, tror hun kom ett par ganger etter lyden å dømme. Hørte ett par høylydte prompelyder før hun forsvant inn på utedoen som lå vegg i vegg. Vanvittig pirrende ! Fant denne på en annen tråd, pirrende ! Anonymkode: ce6a3...07c 1
Fjellulven Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Dette må være noe av det sykeste jeg har lest på lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå