Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg studerer i Oslo og trenger tips til et bra treningsstudio. Har til nå vært medlem hos SiO og trent der, men jeg takler det ikke lenger. Alltid er det overfyllt, med mindre man trener i 7-tiden om morgenen, apparatene er elendige (les: ikke det jeg er vant til ) og jeg syns ikke det er noe tess. Finnes det noen bra treningsstudioer som har studentrabatt og godt tilbud? Som ikke er kjempedyre og som ikke er SATS (SATS er teit, vi liker ikke SATS!)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Elixia? (også dyrt....) Jeg trener ofte kl 08 om morgenen, eneste tiden det ikke er stappet, og tredemøller/stepmaskiner er opptatt av husmødre som leser avis og sladrer samtidig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har ikke noe i mot å trene om morgenene, men etter jul har jeg nesten bare tidlige timer på uni, så det er mer optimalt å trene formiddag/ettermiddag. (Og så har det noe med at jeg har blitt et skikkelig B-menneske...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Friskis og Svettis - billigere enn de andre, hyggelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 7. desember 2004 Friskis og Svettis - billigere enn de andre, hyggelige folk! Men har Friskisk og Svettis styrkeapparater o.l.? Trodde de kun hadde timer, jeg, og ikke mulighet for styrketrening m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 Men har Friskisk og Svettis styrkeapparater o.l.? Trodde de kun hadde timer, jeg, og ikke mulighet for styrketrening m.m. Jada, F&S er etter hvert blitt like godt utstyrt som vanlige helsestudio. Du finner både apparater, spinning, vektstangtimer osv der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Vil SiO si på blindern? Eller i byen?? Vi lurte på å trene siste semesteret på Centrum athletica, men er litt usikre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 7. desember 2004 Fantastisk. Må undersøkes nærmere! :-) Satser på at det blir redningen for en fattig student som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. desember 2004 #9 Del Skrevet 7. desember 2004 Friskis & Svettis i Oslo Lokalene i Vik aog på Majorstuen har styrkerom med masse apparater. Det på Majorstuen er romsligere enn det i Vika, begge er trivelige og med intruktører du kan spørre om det er noe. Innledningsvis avtaler du en time med dem og får satt opp et program. Så kan du spe på med timer i sal og på spinning underveis om du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #10 Del Skrevet 7. desember 2004 Ville tatt det nærmeste treningssenteret. Likte heller ikke SATS. Før jeg ble medlem. Og må innrømme at jeg liker SATS veldig godt nå. Dyrt ja, men SÅ bra utstyr. Og mange timer. Ah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, jeg tok en kikk på sidene deres og det virket bra! Majorstuen er nok det senteret som er mest aktuelt for meg, og god plass er et krav for meg (orker ikke å stå og tråkke oppi folk når jeg skal trene). Er studentrabatten det samme som Ungdomsrabatten (som jeg også kommer inn under)? Gleder meg til å komme i gang etter jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 7. desember 2004 Ville tatt det nærmeste treningssenteret. Likte heller ikke SATS. Før jeg ble medlem. Og må innrømme at jeg liker SATS veldig godt nå. Dyrt ja, men SÅ bra utstyr. Og mange timer. Ah Jeg har vært medlem av SATS før jeg, så jeg har mine grunner til å ikke like kjeden. Dårlig service, dårlig holdning hos de ansatte, ingen gadd å korrigere folk som utførte øvelser feil osv er ikke noe jeg ser på som positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. desember 2004 #13 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.partnergym.com/ eller Karl Johan Fitness, midt på Karl Johan. Har studentrabatt. Begge steder har veldig bra apparater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 9. desember 2004 #14 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg trener på Friskis&Svettis på Majorstua, og jeg er veldig fornøyd. Aerobictimene er litt varierende, men jeg synes styrkerommet er veldig bra, og det pleier ikke være mange der. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med rabatter, men det går jo an å ringe dem. Noen ganger kan det være ganske trangt i aerobicsalen, men man lærer seg hvilke timer det er lurt å gå på. Jeg synes også de har mange timer, de er like bra som SATS på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå