AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Noen som har flyttet inn i bolig i område under utbygging ? Ønsker å kjøpe noe sentralt, og ser på leilighet i prosjektert nybygg. Det er etablert leilighetsbygg der de siste årene, men også nye under oppføring, pluss ett næringsbygg og en idrettspark. Regner jo med at det kan bli litt støy på hverdagene, men spørsmålet er om noen har opplevd at f eks vegger og fliser i egen bolig har tatt skade av spregninger f eks. Og hvordan er dette i så fall håndtert ? Anonymkode: 4ffb8...0d0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har flyttet inn i bolig i område under utbygging ? Ønsker å kjøpe noe sentralt, og ser på leilighet i prosjektert nybygg. Det er etablert leilighetsbygg der de siste årene, men også nye under oppføring, pluss ett næringsbygg og en idrettspark. Regner jo med at det kan bli litt støy på hverdagene, men spørsmålet er om noen har opplevd at f eks vegger og fliser i egen bolig har tatt skade av spregninger f eks. Og hvordan er dette i så fall håndtert ? Anonymkode: 4ffb8...0d0 Jeg bor nå i et boligområdet under utbygging. Ikke noe problem. Er på jobb på dagtid, og i helgene er det ro. Spregninger hører vel til skjeldenheten? På mitt området, har det holdt med å grave. Aldri opplevd skader på egen bolig. Anonymkode: 05846...c65
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har ikke så mye greie på bygging, men trodde at det måtte sprenges når det skal etableres garasjeanlegg under bakken ? På den ene tomten er det en gressvoll. Jeg vet ikke hva som befinner seg under gresset, men antar at det krever sprengning når det skal bygges der ? Anonymkode: 4ffb8...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå