AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hei! Jeg vil gå ned 4-5 kg ca. Men... den eneste plassen jeg ikke vil det skal gå fra er rumpa. Alle andre plasser, som lår, rygg, mage... Bør kanskje nevne at jeg er ganske slank fra før, og har ikke valker noen plass. Vil bare få en litt mindre figur, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig. Har ikke flat rumpe, men den er ikke stor. Noen kommer sannsynligvis å skrive at det ikke går an å punktslanke... Men hva er det "beste" jeg kan gjøre for å unngå å miste rumpa? Trener styrketrening 3-4 ganger i uka med ekstra fokus på rumpa, og spiser 1.5 g/per kilo protein fra egg, cottage cheese. Spiser også ca 1500-1700 kcal hver dag, så går sakte nedover. Anonymkode: c2ced...32e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Punktslanking er ikke mulig for 100'de gang Anonymkode: 66ba1...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Punktslanking er ikke mulig for 100'de gang Anonymkode: 66ba1...7cb Jeg formulerte ikke spørsmålet godt nok i HI... Hva kan jeg gjøre for å best mulig unngå å miste fett/muskler fra rumpa? Anonymkode: c2ced...32e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg formulerte ikke spørsmålet godt nok i HI... Hva kan jeg gjøre for å best mulig unngå å miste fett/muskler fra rumpa? Anonymkode: c2ced...32e Du kan ikke unngå å miste fett fra rumpa om du har tenkt å gå ned i vekt vel. Det kalles punktslanking og er ikke mulig. Man mister litt fett fra hele kroppen når man går ned i vekt, dvs blir rumpa mindre også. Du vil heller ikke øke muskulatur når du ligger i kaloriunderskudd. Anonymkode: 66ba1...7cb 1
Athene Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Fett - nada. Musler - mye. Motbakkeintervaller, bulgarsk utfall med vekter, hiptrust med ett ben, squats med tunge vekter, markløft. Litt tøffere å bygge muskler i kaloriunderskudd, men med så få kilo er det ikke noe problem å kombinere om du gir det nok tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå