Gå til innhold

Spørre om han har hatt sex med andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr et par måneder. Vi sees fortsatt men føler jeg er litt usikker på han og hva han egentlig er interessert i. Etter at jeg møtte han har jeg ikke hatt sex med andre og håper heller ikke at han har det. Har tatt en klamydiatest som var negativ. Nå er jeg nyskjerrig på å vite om han har hatt sex med andre enn meg. For det første fordi jeg er nyskjerrig på svaret. Har han det tror jeg nok ikke jeg vil se han mer. For det andre fordi jeg lurer på om jeg kan stole på den negative klamydiatesten eller om jeg bør ta en ny for å være sikker på at jeg ikke har noe. Er det greit å spørre om dette neste gang jeg ser han? Og skal jeg i såfall si noe om at jeg lurer i forhold til testen eller bare fordi jeg lurer og må spørre han om det? 

Anonymkode: a37cd...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg skjønner dette er et irriterende svar, men hvorfor ligger du i det hele tatt med en fyr før dere har tatt en prat? Det blir så bakvendt å gå og teste seg og deretter spørre om han har ligget med andre. Man må da kunne forvente såpass når man har datet 2 mnd? Og som du selv sier, det er en dealbreaker for deg om han ligger med flere, da burde du tatt opp dette før dere hadde sex første gangen. 

Ikke meningen å provosere, jeg bare tror du gjør ting mye lettere for deg selv ved å følge denne rekkefølgen. 

Jeg ville spurt uten å nevne testen, og spurt rett ut. Ikke begynn å fisk.

Anonymkode: 5d9e9...127

• Liker 2
Skrevet

det du kan gjøre er å informere at du vil være eksklusiv fra nå av.
alt utover dette kan du bare glemme. har han faktisk gjort det så lyver han det vekk uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...