Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her som enten studerer eller tidligere har studert ved UiA (campus Kristiansand), eller ved UiB, som vil fortelle litt om de forskjellige universitetene? Jeg sliter litt med å komme til svar på hvor jeg skal søke til høsten. Jeg er ikke 100% sikker på hva jeg vil bli eller søke på, så jeg ser litt på gode skoler først, og så utdanningsprogram etterpå. Takk for svar!

Anonymkode: ce990...4bb

Skrevet

Hvilket studiested du skal velge har jo ganske stor sammenheng med hvilket studieprogram du ønsker å ta. Det vil med andre ord være lurt å finne ut av akkurat det først FØR du velger studiested.

Skrevet

Jeg er klar over dette. Men begge disse skolene har stort utvalg, så jeg kommer ikke til å få et problem med å velge. Jeg har jo naturligvis et par baktanker. 

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over dette. Men begge disse skolene har stort utvalg, så jeg kommer ikke til å få et problem med å velge. Jeg har jo naturligvis et par baktanker. 

TS

Det var ikke det jeg mente. Er klar over at begge stedene har et greit utvalg, men de ulike programmene kan ha ulik "kvalitet" på de ulike studiestedene. Det er dermed vanskelig å gi deg noen råd når du ikke har så veldig mye mer å gå etter.

Skrevet

Jeg tenkte mest på den sosiale biten egentlig, selve campus-livet liksom! Da miljø har veeldig mye å si for min trives på skolen... Det er nok også individuelt fra program til program, men er vel en viss "vibe" på universitetet uansett kan jeg tenke meg

TS

Skrevet

Bergen er kjent for å være en super studentby, enkelt valg syns jeg :)

Anonymkode: dbcef...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...