Gå til innhold

Ungkarskvinnen - Jojo (på norsk tv)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det blir ingen av de. Det ble Nick Vail.. tidligere ungkarskvinnen deltaker x2 og Bachelor in paradise deltaker.. sesongen er ferdig. Siste episode ble sendt for noen uker siden... Nå venter vi på ny sesong av ungkarskvinnen igjen  :fnise:  Skal si Norge henger etter... 

Takk :)

Anonymkode: 49ac5...caa

Videoannonse
Annonse
Gjest thejohan
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, elsker hvordan du spør som om det er verdens sykeste ting :fnise: Nei, jeg leser ikke kjendisnytt. Og ja, jeg vet at Jojo sin sesong var ferdig for lenge siden, og at ungkaren sin antagelig var ferdig, men jeg prøver å ikke søke rundt slik at jeg spoiler for meg selv. 

Anonymkode: 49ac5...caa

hahahahaha! Ja, jeg ser den. Jeg elsker å spoile for meg selv. Jeg leser ALLTID bloggen til Reality Steve sånn at jeg iallefall får med meg liiitt når det kommer til The Bachelor og The Bachelorette. Og i tillegg så har jeg noen av de på insta..

Steike for en stalker, si! :P

AnonymBruker
Skrevet

E det noen som vet om ikke FEM skal sende After the final rose?

Ser at neste uke begynner Ungkaren Sverige...

Anonymkode: 664f1...06d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

E det noen som vet om ikke FEM skal sende After the final rose?

Ser at neste uke begynner Ungkaren Sverige...

Tror den går i dag (tirsdag). 

Og HVA i all verden er greia med PH Sverige? Dette vil jeg jo ikke se på. Jeg vil se på The Bachelor med Nick Viall. 

Anonymkode: 67e68...31d

Skrevet

Er det Nick som er bachelor?! Jeg trodde det kom til å bli Robby. Stakkars Robby....

Jepp, det kom sånn varsel-ting om at After the final rose er i dag kl 21.30.

Jeg vil heller ikke se Sverige...! Det blir jo helt Big Brother-aktig. Skal de liksom vise Sverige, og så Bachelor in Paradise (hvor Nick også er med) og såååå Bachelor? Da blir jo ikke det før langt utpå høsten...! Sverige kan da ikke bli så mye mindre kleint enn da Norge for mange år siden hadde en versjon. "Vil du ha denj rooosa heeeer?" :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Jeg fikk ikke med meg det varselet, gitt. Får inn og sette på opptak til i kveld da :P

Jeg synes synd på Robby. De øyenene da han fikk beskjed om å ikke gå ned på kne..

Men, jeg har googlet og det ser ut som Jordan og Jojo er sammen fortsatt, så da tok jeg feil av ham.. Enn så lenge. 

Var Bachelor med Nick før eller etter Bachelor in paradise? Stakkars Nick, blir aldri fornøyd han :fnise:

Skrevet

Kan ikke google det nå, for da får jeg jo opp resultatet fra Bachelor nå. Men han var med som "frier" i en bachelorette-sesong, og så kom han tilbake i neste bachelorette-sesong veldig sent i sesongen, og varte helt til nr to (og ingen andre snakka til ham, og refererte til ham som "the other guy" hele tida. Nå er hjernen min helt tom for navnene på de damene! :P 

Og så er han tydeligvis med i Bachelor in paradise som i USA gikk mellom Jojo-sin sesong og den som da blir hans.

Skrevet
5 timer siden, Rainbow skrev:

Er det Nick som er bachelor?! Jeg trodde det kom til å bli Robby. Stakkars Robby....

Jeg vil heller ikke se Sverige...! Det blir jo helt Big Brother-aktig. Skal de liksom vise Sverige, og så Bachelor in Paradise (hvor Nick også er med) og såååå Bachelor? Da blir jo ikke det før langt utpå høsten...! Sverige kan da ikke bli så mye mindre kleint enn da Norge for mange år siden hadde en versjon. "Vil du ha denj rooosa heeeer?" :fnise: 

Er Nick med i Bachelor in Paradise også? Det var da voldsomt. Har han satt seg mål om å bli den nye Chris Bukowski? Kjenner at jeg egentlig har fått litt nok av ham allerede. 

Bachelor Sverige, ja... Er ikke rart vi blir hengende langt etter når FEM hele tiden sender andre lands versjoner.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror den går i dag (tirsdag). 

Og HVA i all verden er greia med PH Sverige? Dette vil jeg jo ikke se på. Jeg vil se på The Bachelor med Nick Viall. 

Haha, jeg mente selvfølgelig The Bachelor Sverige. Jeg så på PH samtidig som jeg skrev innlegget. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rainbow skrev:

Ja, også er det langt mindre seriøst. På den norske versjonen var han vel ute etter en "shæshte". Tvilsomt at jeg kommer til å følge med på den svenske versjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Rainbow skrev:

Kan ikke google det nå, for da får jeg jo opp resultatet fra Bachelor nå. Men han var med som "frier" i en bachelorette-sesong, og så kom han tilbake i neste bachelorette-sesong veldig sent i sesongen, og varte helt til nr to (og ingen andre snakka til ham, og refererte til ham som "the other guy" hele tida. Nå er hjernen min helt tom for navnene på de damene! :P 

Og så er han tydeligvis med i Bachelor in paradise som i USA gikk mellom Jojo-sin sesong og den som da blir hans.

Andy (der han først dukket opp) og Kaitlyn. I Andy sesong varte han også lenge. Han kom hvertfall til overnattingsdaten. At han videre er med på Bachelor in Paradise og får sin egen Bachelor-sesong grenser til patetisk. Ikke forstår jeg hvorfor han er så elsket av Bachelor-miljøet eller seerne. 

Skrevet

Virker som at Jojo og Jordan er veldig lykkelig sammen :) fulgte de på snap en stund etter sesongen hennes var slutt (sletta snappene deres her om dagen). Skjønner ikke hvorfor Norge er så treige med å vise nye sesonger av ungkaren/ungkarskvinnen osv. De kunne vel i det minste begynt med bachelor in paradise nå... Ungkaren Sverige liksom, wtf... Om 1 mnd begynner jo ungkarskvinnen i USA igjen :fnise:

Skrevet

Jeg så i programguiden nå at Bachelor Sverige er på tjue episoder. Det blir LENGE til noe amerikansk igjen, gitt. :dry:Men jeg skal nå gi det en sjanse. 

Skrevet

20!? Hvorfor gjør de sånn? Syns det er viktig å være nær i tid med amerikansk sendetid, særlig nå når man kjenner folk over hele verden, og sosiale medier skriver om alt, man følger med på amerikanske talk shows etc.  Skal så lite til før man får vite det. 

Finnes det noe lovlig sted man kan se de amerikanske? Fikk så mye virus at Chrome slutta å funke sist jeg lastet ned noe, så det tar jeg ikke sjansen på. 

Skrevet

Jeg trodde at hun skulle velge Robby. Er overrasket over at hun og Jordan fortsatt er sammen men så bra for dem.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Rainbow skrev:

Finnes det noe lovlig sted man kan se de amerikanske? Fikk så mye virus at Chrome slutta å funke sist jeg lastet ned noe, så det tar jeg ikke sjansen på. 

Trenger ikke laste ned. Du kan streame. 

Anonymkode: 9c70e...f07

Skrevet

Nå ser jeg at det kommer en episode av Bachelor Sverige på tirsdag også, og da går det jo fortere unna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...