AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Ja du ja, så slipper du å lure på om de er kommet på avveie. Anonymkode: f494b...501 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 De som har fått av meg vet jeg hvem er så ikke så vanskelig å anmelde synderen. Anonymkode: 6ce00...cbd
Silfen Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Hallo, hvordan skal jeg ellers ekle folk ut! 3
Maaaddepaaadde Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Vet noen hva denne koden eller åssen det fungerer er til den serveren?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som har fått av meg vet jeg hvem er så ikke så vanskelig å anmelde synderen. Anonymkode: 6ce00...cbd Å anmelde hjelper lite mot at bildene er spredt til hele verden for alltid. Bilder som er delt, får du aldri fjernet. Du har ikke lært mye. Bilder deler jeg ikke på nett, uansett om det er barn, eller voksne. Anonymkode: 547c7...778 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Har selv blitt tatt nakenbilder av, men det var kunsTbilder, og ingenting jeg ville vært redd for at skulle ligge på nettet. En venninne av meg lot ekstypen min ta nakenbilder av seg og han viste dem til andre. Noe jeg ALDRI hadde trodd om han, så det kan være hvem som helst som gjør dette, og særlig når det er så lett som det er idag. TS Anonymkode: f494b...501 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å anmelde hjelper lite mot at bildene er spredt til hele verden for alltid. Bilder som er delt, får du aldri fjernet. Du har ikke lært mye. Bilder deler jeg ikke på nett, uansett om det er barn, eller voksne. Anonymkode: 547c7...778 Nei men personen får en ripe i lakken i det minste. Anonymkode: 6ce00...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har selv blitt tatt nakenbilder av, men det var kunsTbilder, og ingenting jeg ville vært redd for at skulle ligge på nettet. En venninne av meg lot ekstypen min ta nakenbilder av seg og han viste dem til andre. Noe jeg ALDRI hadde trodd om han, så det kan være hvem som helst som gjør dette, og særlig når det er så lett som det er idag. TS Anonymkode: f494b...501 Sikkert, men som du sier så viste han sitt sanne ansikt og folk som fikk vite at han hadde delt bildene forsto vel at de aldri kunne stole på han igjen med private saker. Anonymkode: 6ce00...cbd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 http://www.konfliktraadet.no/sender-nakenbilder-til-hverandre-og-ender-opp-i-konfliktraadet.5893088-314028.html Anonymkode: f494b...501
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har ærlig talt ikke noen sympati for folk (uansett om det er menn eller kvinner) som deler nakenbilder av seg selv - og som deretter får disse bildene spredt utover. Selv om man stoler 100 % på den personen man sender bildene til, så finnes det egentlig ingen garanti for at denne andre personen IKKE sender bildene videre til alle andre. Folk kan jo havne i krangel, og bli uvenner. Da kan slike bilder fort bli spredt rundt, som hevn. Selv om man aldri sender noen slike bilder til noen, så finnes det fremdeles ingen garanti for at bildene ikke havner på avveie. Mobiltelefoner kan jo bli hacket, eller stjålet. Hvis man mister enheten hvor bilder blir lagret, så er det umulig å si hvem som finner den - og hva finneren kan finne på å gjøre med bildene man oppdager... Dersom noen tar bilder av noen i smug, uten åt den som blir fotografert veit om det - så er det selvfølgelig helt annerledes. Anonymkode: 85a8b...9b7 8
Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 Det å ikke ta nakenbilder burde vært et punkt på timeplanen for alle som skal ta til på ungdomsskolen. Det og privatøkonomi. 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 32 minutter siden, Jacklost skrev: Det å ikke ta nakenbilder burde vært et punkt på timeplanen for alle som skal ta til på ungdomsskolen. Det og privatøkonomi. Så nyttige ting lærer man ikke på skolen. Anonymkode: f494b...501 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Slutt å gå ut! Så slipper dere å risikere å blir voldtatt, ranet og drept! Anonymkode: 4c225...f9e 5
Epiphany Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Har selv sendt nakenbilder, og er heldig og glad for at disse ble mellom meg og mottakeren. Var "ung og dum", veldig naiv og tenkte ikke noe over det. Har stor sympati for folk som opplever dette, uansett om det var de som var "dumme" nok til å dele bildene til å begynne med. 1
KaDust Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 Men... de fungerer jo så godt som strøssel i en glatt innkjørsel. 1
Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 (endret) 14 minutter siden, Epiphany skrev: Har selv sendt nakenbilder, og er heldig og glad for at disse ble mellom meg og mottakeren. Var "ung og dum", veldig naiv og tenkte ikke noe over det. Har stor sympati for folk som opplever dette, uansett om det var de som var "dumme" nok til å dele bildene til å begynne med. Nettopp derfor bør man få det inn på timeplanen slik at barna forhåpenligvis ikke sender nakenbilder når de blir litt eldre. Endret 31. januar 2017 av Jacklost 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Det er ingen som vil ha mine nakenbilder. Riktignok er jeg over 60 veier ganske mye for mye og ser vel ikke direkte lekker ut. Men jeg er naken og sender bildene til alle jeg kommer så vidt i kontakt med. Når jeg spør om de vil være med å spre de så bryter de kontakten og jeg får ikke noe svar. Hvor går man for å få spredd bildene? Anonymkode: d3d21...c84 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutt å gå ut! Så slipper dere å risikere å blir voldtatt, ranet og drept! Anonymkode: 4c225...f9e Det er forskjell på å ta en telefon og å sende bilder av musa si med den og trykke "send". Anonymkode: f494b...501 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå