Gjest mummi Skrevet 27. juli 2002 #1 Skrevet 27. juli 2002 vi skal ha to små tuller som brudepiker,men går de foran eller bak oss inn kirken. jeg og samboeren har lurt på om vi skal gå inn i sammen er det noen andre her som har gjort dette eller virker det rart. han for ikke se meg før jeg står på kirketrappa.
CecilieB Skrevet 27. juli 2002 #2 Skrevet 27. juli 2002 Vi gikk inn sammen, og barna gikk med oss. Egentlig ville jeg gå alene, men gubben ønsket å gå inn med meg, så da ble det sånn Barna gikk ved siden av hver av oss. De var like nervøse som oss, så de ville holde hånd (3 og 6 pr), så vi gikk 4 i bredden.
Nikki Skrevet 30. juli 2002 #3 Skrevet 30. juli 2002 Hei. Vi skal også ha to brudepiker og de skal gå foran meg og min far opp til alteret. Tror det er det som er det vanlige. I hvertfall har det vært slik i de bryllupene jeg har vært i. Ofte så går også brudepikene et stykke foran bruden, men det er vel opp til hver enkelt hvordan man vil ha det.
LineA Skrevet 30. juli 2002 #4 Skrevet 30. juli 2002 Hadde brudepike og brudesvenn, og vi gjorde slik at de først gikk opp midtgangen og da de var helt oppe gikk kirkedøren opp og jeg gikk til alteret geleidet av min far.
AnitaN Skrevet 31. juli 2002 #5 Skrevet 31. juli 2002 Vi hadde fire brudepiker, og alle gikk bak oss.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #6 Skrevet 31. juli 2002 Vi hadde tre brudepiker og en brudesvenn. De gikk foran oss, siden det føltes mest naturlig. De gikk to og to med et par meters mellomrom. Om de skulle gått bak oss hadde de forsvunnet helt, føler jeg da. Om dere skal gå sammen eller din far (eller tilsvarende) skal følge deg, bestemmer dere selv. Det er like vanlig med begge deler.
Charly Skrevet 31. juli 2002 #7 Skrevet 31. juli 2002 Det korrekte er at de går forran inn og bak på vei ut igjen. Vi gjorde det slik. Da de hadde passert min kjære, han stod der kirkegulvet svinger til høyre. Så gikk jeg til han og vil gikk derfra og opp sammen. Ut igjen gikk de bak oss og stoppet opp sammen med oss - der vi stod og mottok gratulasjoner. Alle gjestene fikk deretter ut og vi kom ut på trappen og mottok hyllest og ris og såpebobler. Masse fotografering. Kult! Skulle gjerne gjort det igjen og igjen - vi koste oss så masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå