AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hvilke egenskaper ville du sett etter om du skulle velge en far for dine fremtidige barn i dag? Anonymkode: 6c5bb...4a7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 De samme som de positive egenskapene som han må ha for å være min framtidige livsledsager resten av livet. Først og fremst SNILL. Klok. Flink, Lojal, hyggelig, morsom, arbeidssom, kjærlig. Anonymkode: 9f248...2b6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Samme som far til mine to. Først og fremst en god partner, som samarbeider og kommuniserer godt om alt fra bolig, økonomi, jobb, ambisjoner og fremtidsplaner. En som innbyr tillit, er snill og omtenksom. Som ikke er redd for å vise empati eller følelser og ikke er redd for å ta i et skikkelig tak. Og ikke er redd for å si meningen sin, selv om den er en helt annen en min. Men han må ha egenskapen til å tåle at man kan være uenige og være med på å fire på egne krav når vi skal kompromisse. En egoist som vil forme hus, hjem, hverdag og partner etter egne hobbyer, interesser og preferanser hele veien, tror jeg neppe blir en god far. Anonymkode: d1f1f...071
Silfen Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Sånn i motsetning til kattemødre og hundemødre? 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Omsorgsfull, moralsk, sterk, følsom, fornuftig (i mine øyne selvsagt ), atletisk, intelligent mann som kan diskutere og som er på samme nivå som meg mentalt så jeg føler vi matcher som livspartnere. Og jeg fant ham! Egentlig ville jeg ikke ha kjæreste engang, men han var så sjarmerende at jeg falt pladask. Så ville jeg ha unge etter hvert. Det var ikke sånn at jeg ville ha barn, og leita etter en mann som kunne være "den perfekte barnefaren" Anonymkode: 3de03...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå